قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

فرش قرمز استاندار براي سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در بوشهر
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: براي حضور سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در استان فرش قرمز پهن كرده و حمايت لازم را انجام مي‌دهيم.
به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدي زاده بعد از ظهر امروز در حاشيه بازديد از طرح‌ها و پروژه‌هاي عمران شهري بندر بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود براي رشد و اعتلاي استان در عرصه‌هاي مختلف مورد تاكيد قرار دارد و بايد از همه توان موجود نهايت بهره را ببريم.

وي با اشاره به اينكه استان بوشهر در اين فصل سال از استان‌هاي گردشگرپذير است افزود: ايجاد اماكن اقامتي و هتل‌هاي با كيفيت و مجهز و استاندارد از نيازهاي اساسي استان، بويژه شهر بوشهر است و از سرمايه‌گذاران در حوزه ساخت هتل و اماكن اقامتي پشتيباني مي‌كنيم.

استاندار بوشهر با بيان اينكه براي حضور سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در استان بوشهر فرش قرمز پهن مي‌كنيم يادآور شد: در دهه فجر امسال، بخش عظيمي از طرح‌ها و پروژه‌ها متعلق به بخش خصوصي بود و انتظار داريم اين حضور، پررنگ‌تر نيز شود.

مقالات ديگر: سمپاشي كنه كبوتر

قاليشويي هفت حوض

محمدي‌زاده با تاكيد بر لزوم رفع مشكلات بخش خصوصي بيان كرد: مديران استان موظف به رفع مشكلات و دغدغه‌هاي سرمايه‌گذاران بخش خصوصي هستند و هيچگونه كم‌كاري در اين زمينه پذيرفتني نيست.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۶:۴۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی