قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

به نقل از ايلنا با رسوخ ويروس منحوس كرونا معمولا توصيه ها و تاكيدات بهداشتي نيز بر اهميت شستشوي دست‌ها تاكيد دارد و اين شرايط خاص شستن مكرر دست‌ها و سطوحي كه احتمال آلودگي بيشتر دارند لزوم صرفه جويي در مصرف آب بيش از پيش ضرورت دارد. 

 

 از سوي ديگر استان هاي جنوبي به ويژه هرمزگان نيز معمولا به دلايل مختلف و پشت سر گذاشتن خشكسالي 16 ساله با كاهش منابع آبي رو به روست، پس اهميت و رعايت صرفه جويي در مصرف آب مي تواند عدالت را در استفاده از منابع آبي به محقق كند.. 

 

حالا كه يقين حاصل شده مشخص نيست ويروس كرونا تا چه زماني مهمان ما خواهد بود ، لازم است كه در مصرف آب اين مايه حيات بيشتر تلاش كنيم و از هدر رفت و اسراف در مصرف آب خودداري كنيم.

 بيشتر بخوانيد: قاليشويي دردشت

همه ساله در فصل تابستان كشور و مخصوصا استان هرمزگان با افزايش مصرف آب روبرو مي شود و اين موضوع فشار زيادي را به شبكه توزيع آب وارد مي كند، همچنين با فراگير شدن موضوع آلودگي به ويروس كرونا و لزوم رعايت موازين بهداشتي قطعا با افزايش مصرف بيشتري روبرو هستيم، قطعا شهروندان با توجه به كاهش شديد منابع آبي و در پيش‌ بودن تابستاني گرم مي بايست از مصارف غيرضروري چشم‌پوشي كنند.

 

همه مي دانيم كه شست و شوي فرش و قاليچه در منازل موجب هدر رفت حجم زيادي آب مي شود و بهتر است، براي شست‌وشوي فرش‌ها از طريق قاليشويي ها اقدام كرد و براي صرفه جويي در مصرف آب از شستن ديوارها با آب شرب بپرهيزيم.

 

استفاده از فشار آب شيلنگ‌ها براي نظافت حياط و پاركينگ منازل به جاي بهره گيري از جارو و آب پاش، شستن خودرو با شيلنگ به جاي استفاده از سطل آب، از جمله مصاديق بارز هدر رفت آب است كه رعايت و انجام صحيح آنها مي تواند به حفظ وضعيت پايدار شبكه توزيع آب شهري كمك كند.

 

بدون شك مصرف آب در تابستان امسال افزايش مي يابد كه شايسته است شهروندان با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب، اصول صرفه جويي و بهينه سازي مصارف را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب صرفه جويي كنند.

ان شا الله  با اندكي صرفه جويي بتوانيم با بحران كم آبي و كرونا مقابله كرده ، هم خود و هم ديگران را از آب اين نعمت الهي بهره مند سازيم.

محمدكمالي باغستاني- روزنامه نگار

مقالات مرتبط:

قاليشويي لويزان

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۲۵:۱۳ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی