قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

قاليشويي غير اصولي چگونه از عمر فرش مي كاهد؟

 

قاليشويي حكيميه

شستشوي نادرست فرش چگونه باعث كاهش عمر فرش مي شود؟ آيا شستشوي فرش مي تواند عمر فرش را افزايش دهد؟ فرش ها در منازل و ادارات بسيار مهم هستند زيرا از كف در برابر كثيفي محافظت مي كنند و همچنين مقداري گرما به پاها مخصوصاً در هنگام سردي مي دهند.

 

قاليشويي غير اصولي چگونه از عمر فرش مي كاهد؟

پايگاه خبري تحليلي مثلث آنلاين:

 

 

 

 

نظافت نادرست فرش چگونه عمر فرش را كاهش مي دهد

شستشوي نادرست فرش چگونه باعث كاهش عمر فرش مي شود؟ آيا شستشوي فرش مي تواند عمر فرش را افزايش دهد؟ فرش ها در منازل و ادارات بسيار مهم هستند زيرا از كف در برابر كثيفي محافظت مي كنند و همچنين مقداري گرما به پاها مخصوصاً در هنگام سردي مي دهند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي متمايز فرش كف، دكوراسيون فوق‌العاده‌اي است كه به خانه‌ها مي‌افزايند و از اين نظر نمي‌توان مزاياي عظيمي را كه فرش ارائه مي‌كند ناديده گرفت.

 

برترين‌ها

 

قاليشويي حرفه اي

مانند ساير مجموعه هاي شخصي خانه، نظافت منظم چيزي است كه بسيار ضروري است و توضيحات زيادي وجود دارد كه چرا بايد به طور منظم انجام شود. شست و شوي حرفه اي فرش بايد هر 6 تا 12 ماه يكبار انجام شود تا فرش در شرايط خوبي و بدون لكه بماند و بسياري از تزئينات مطلوبي كه با يك فرش زيبا همراه است حفظ شود.

 

افزايش طول عمر فرش با شستشو

افزايش طول عمر فرش با شستشو

 

با اين حال اين سوال باقي مي ماند كه آيا شستشوي منظم فرش باعث افزايش طول عمر فرش مي شود؟ بسته به انواع عواملي كه بايد پاك شوند، پاسخ ممكن است بله يا خير باشد. به عنوان مثال، اگر نظافت حرفه اي به ندرت انجام شود، فرش مي تواند كثيفي زيادي را جمع كند و آسيب جبران ناپذيري به الياف فرش وارد كند و در نتيجه نياز به تعميرات گران قيمت داشته باشد. براي افزايش طول عمر فرش، نظافت منظم و حرفه اي از اهميت زيادي برخوردار است. هدف از اين نوع نگهداري از بين بردن اجسام خارجي است كه در غير اين صورت به قسمت هاي فرش آسيب مي رساند و در نتيجه عمر آن را افزايش مي دهد.

 

اگر ميخواهيد فرش هايتان با اصول خاص شسته شود و هيچ آسيبي به فرشتان وارد نشود قطعا بهترين قاليشويي در كرج ميتواند به صورت تضميني فرش هايتان را با كمترين قيمت در منطقه برايتان خدمات شستشو را انجام دهد، قاليشويي وزير با سابقه و اعتبار +20 ساله اي كه دارد ميتواند بهترين خدمات مبلشويي در كرج و قاليشويي در شهر كرج را به شما عزيزان ارائه دهد.  

 

انواع لكه هاي فرش

فرش ها با انواع كثيفي ها لكه مي شوند و مي توانند شامل كثيفي، شيره، مواد جامد كوچك، مايعات و هر نوع كثيفي ديگري باشد كه تصور كنيد. خاك سطح فرش را مسدود مي كند و اگر مقداري از آن خاك (يعني شربت) سفت شود، سطح فرش احتمالاً دچار پارگي جزئي مي شود و اين امر در دراز مدت از استحكام و جذابيت بصري آن مي كاهد. تنها راه افزايش طول عمر فرش، انتخاب نظافت منظم است تا ذرات مسدود شده به موقع و بدون طولاني شدن اثر مضر آن از بين بروند.

 

تاثير نظافت منظم بر عمر فرش

از طرفي نظافت حرفه اي منظم مي تواند عمر فرش را كوتاه كند و اين بستگي زيادي به جنس فرش از آن دارد. فرش هاي ساخته شده از الياف مصنوعي مانند نايلون و اكريليك اگر به طور منظم توسط يك متخصص با بخار داغ تميز شوند، به سرعت خراب مي شوند. بخار باعث ضعيف شدن الياف و ساختار كلي فرش مي شود.

 

فرش در دراز مدت استحكام مطلوب خود را از دست داد و برخي از الياف از موقعيت هاي مورد نظر خود خارج شد. كثيفي اين نوع فرش ها بايد به صورت فيزيكي پاك شود و هرگونه شستشوي حرفه اي با بخار گرم بايد به حداقل برسد تا عمر اين فرش ها افزايش يابد.

 

تاثير مواد شيميايي بر عمر فرش

مواد شيميايي به كار رفته در قاليشويي مي تواند تا حد زيادي طول عمر فرش مورد نظر را تعيين كند. برخي از مواد شيميايي م ورد استفاده در قاليشويي داراي درجه قابل توجهي از خورندگي هستند، به اين معني كه استفاده طولاني مدت آنها بيشتر سطح فرش را در معرض آسيب قرار مي دهد. در اين راستا بررسي گزينه هاي موجود براي شستشوي فرش بسيار مهم است تا تنها يكي با كمترين تركيب سطح و بافت فرش مورد استفاده قرار گيرد.

 

شيشه بري  يوسف اباد

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۳۱:۰۴ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی