قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد

 

قاليشويي فلكه سوم تهرانپارس


شستن فرش در خانه و گاهي به همراه ديگر اعضاي خانواده، از گذشته تا به كنون به يك رسم تبديل شده است. احتمالا بسياري از شماها نيز خاطرات متعددي از فرش شستن هاي دوران كودكي خود به همراه خانواده داريد. اما اين رسم، هر چقدر هم كه مفرح و خاطره انگيز باشد، معايب بسياري دارد.

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد
به گزارش خبرگزاري آنا  ئشستن فرش در خانه و گاهي به همراه ديگر اعضاي خانواده، از گذشته تا به كنون به يك رسم تبديل شده است. احتمالا بسياري از شماها نيز خاطرات متعددي از فرش شستن هاي دوران كودكي خود به همراه خانواده داريد. اما اين رسم، هر چقدر هم كه مفرح و خاطره انگيز باشد، معايب بسياري دارد. به همين دليل نيز به مرور زمان قاليشويي هاي صنعتي جايگزين آن شدند. هر چند كه هنوز هم افراد بسياري به رسوم پيشين متعهدند، اما بايد بپذيريم كه روش هاي مدرن مزاياي بسيار بيشتري دارند. البته اين مورد را هم بايد به خاطر داشته باشيم كه تمام قاليشويي ها، كيفيت لازم را ندارند. لازم به ذكر است كه قاليشويي فرش ايرانيان، با بكار بردن بروزترين متدها و بهترين مواد شستشو و ابزارها، فرش هاي شما را به بهترين شكل ممكن خواهد شست. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد، تا به بررسي مزاياي شستشوي فرش در قاليشويي بپردازيم.



شستشوي قالي ها فرآيند تخصصي است.

شستشوي فرش توسط قاليشويي چه مزايايي به همراه دارد؟

فرش هايتان از هرگونه آسيب حفظ  مي شوند
شايد بيان اين مسئله كمي عجيب بنظر برسد، اما جالب است بدانيد كه شستشوي فرش نيز اصول و دانش خاص خود را دارد. فرش ها با توجه به مواردي چون نوع، بافت و طول عمر، نيازمند شرايط خاصي براي شستشو هستند. اكثر افراد از اين موارد آگاه نبوده و اقدام به شستشوي فرش ها به صورت خانگي مي كنند. در نتيجه اينكار باعث كاهش طول عمر فرش و از بين رفتن بافت هاي آن مي شود. اما در قاليشويي هاي حرفه اي، به تمامي اين موارد توجه شده و از مواد شوينده و روش ها و دستگاه هايي كه مناسب فرش باشند، استفاده مي كنند. به همين دليل نيز هيچگونه آسيبي به فرش وارد نمي شود و طول عمر بيشتري خواهد داشت.

حفظ زمان و انرژي
زمان، تنها دارايي انسان است كه به هيچ عنوان قابل بازگشت نيست. از طرفي شستشوي فرش ها در منزل، حداقل دو الي سه روز كامل نياز دارد. اين زمان با توجه به تعداد فرش ها مي تواند بيشتر هم باشد. ضمن اينكه خشك شدن فرش ها نيز خود به بازه طولاني نياز دارد، كه اين مسئله در دوران عيد كه مهماني ها بيشتر هستند، مي تواند مشكل ساز باشد. به علاوه، تمامي اين موارد انرژي بسياري از فرد گرفته و اغلب افراد حتي تا چندين روز پس از قاليشويي همچنان خسته هستند. لذا صرف مقداري هزينه در قبال صرفه جويي در وقت و انرژي كه مي تواند براي فعاليت پرفايده تري صرف شود، كاملا انتخاب عقلاني و درستي است.



شستشوي دستي فرش ها فرآيند زمان بري است.

حفظ محيط زيست و صرفه جويي در مصرف آب
شستشوي فرش در منزل، علاوه بر زمان و انرژي، مقدار بسيار زيادي آب و مواد شوينده نيز مصرف مي كند. با توجه به شرايط كمبود آب در كشور و البته افزايش هزينه هاي مصرف آب، اين مورد هم از لحاظ حفظ منابع و هم اقتصادي، كاملا زيان آور است. ضمن اينكه شستشوي خانگي فرش ها، به خوبي آن ها را تميز نكرده و به آن ها آسيب وارد مي كند. در حالي كه قاليشويي هاي حرفه اي، با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته، كمترين ميزان آب و مواد شوينده را براي شستشوي فرش بكار مي گيرند و در عين حال فرش را به طور كامل تميز مي كنند. بدين شكل، خيالتان مي تواند از بابت سالم ماندن فرش ها نيز آسوده باشد.



قاليشويي ها از روش هاي مناسبي استفاده مي كنند.

وارد شدن آسيب هاي بسيار به بدن
شستن فرش به صورت دستي، فرآيند خسته كننده و طولاني است. در نتيجه اين فرآيند، اندام هاي مختلف انسان از جمله كمر، دست و پاها كه بيشترين درگيري را دارند، دچار آسيب هاي متعددي مي شوند. چرا كه اندام هاي بدن انسان براي كارهاي سخت آمادگي لازم را ندارند و به مرور زمان دچار بيماري هاي مختلف مي شوند. ضمن اينكه اين فرآيند اغلب توسط خانم ها، كه اندام ظريف تر و حساس تري دارند، صورت مي گيرد و مي تواند آسيب هاي جدي تري وارد كند. به علاوه، رطوبت آب و مواد شيميايي شوينده ها نيز به پوست و اندام هاي بدن آسيب وارد كرده و بيماري هاي چون رماتيسم و آرتروز را بدنبال خواهند داشت.



قاليشويي ها از مواد با كيفيت استفاده مي كنند.

اقدامات بهبود كيفيت و طول عمر فرش در قاليشويي هاي حرفه اي
يكي از تفاوت هاي بارز شستشوي فرش در قاليشويي هاي حرفه اي، نسبت به منازل، روش هاي تخصصي بهبود كيفيت و طول عمر فرش هستند. آن ها از روش هايي چون دو گره، شيرازه دوزي و غيره براي افزايش طول عمر فرش استفاده مي كنند. همچنين به صورت كاملا اصولي لكه هاي فرش را از بين مي برند و آن را مرمت و تعمير مي كنند. در آخر نيز با اتو كشيدن و كاور كردن، فرش را نرم و راحت مي كنند. در واقع، با دادن فرش ها به قاليشويي هاي حرفه اي، شما فرش هايي تميز، نرم و مرمت شده تحويل خواهيد گرفت.

لكه گيري فرش در قاليشويي ها به چه صورت انجام مي شود؟

لكه گيري از مراحل بسيار مهم شستشوي فرش است، كه بيشتر افراد در هنگام شستشوي خانگي، آن را به صورت صحيح انجام نمي دهند. در نتيجه نه تنها لكه ها به طور كامل از بين نمي روند، بلكه ممكن است به فرش نيز آسيب هاي جدي وارد شود. اما در بهترين قاليشويي  تهران، ابتدا نوع لكه ها را شناسايي مي كنند. سپس با توجه به نوع لكه و طول عمر فرش، از حلال هاي مناسب استفاده مي كنند. بدين شكل لكه ها كاملا از بين رفته و آسيبي نيز به بافت فرش وارد نمي شود.



دستگاه هاي قاليشويي به فرش ها آسيبي نمي رسانند.

 



جمع بندي

تا به اينجا به خوبي با مزاياي بسيار شستشوي فرش توسط قاليشويي ها آگاه شديم. احتمالا شما هم به اين مسئله فكر مي كنيد كه صرف مقداري هزينه براي اينكار، بسيار بهتر از آسيب هاي وارد شده به بدن و فرش و هزينه هاي بسيار شستشوي خانگي است. اما بايد به اين نكته هم توجه داشته باشيد، كه تمامي قاليشويي ها از اين مزايا برخوردار نيستند. چه بسا برخي قاليشويي ها تجهيزات و تخصص لازم را نداشته و به فرش شما آسيب برسانند. لذا بايد فرش هاي خود را به قاليشويي هاي مجرب بسپاريد. قاليشويي فرش ايرانيان با تجربه اي مناسب در اين زمينه و استفاده از روش هاي تخصصي، فرش هاي شما را بخوبي تميز و مرمت مي كند. خدمات اين كارخانه بسيار متنوع بوده و با بهترين قيمت، تقديم شما عزيزان مي گردد.  

 

توليد كننده شيد

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۵:۲۹ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی