قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

بهترين قاليشويي فرش ماشيني چه ويژگي‌هايي دارد؟

 

قاليشويي رسالت

بهترين قاليشويي فرش ماشيني از بهترين شوينده‌ها و مدرن‌ترين تجهيزات براي شستشوي فرش ماشيني استفاده مي‌كند تا فرش به خوبي شسته شده و از هرگونه آسيبي در امان بماند. براي يافتن بهترين گزينه، لازم است نكاتي را بدانيد.
برترين‌ها: بهترين قاليشويي فرش ماشيني از بهترين شوينده‌ها و مدرن‌ترين تجهيزات براي شستشوي فرش ماشيني استفاده مي‌كند تا فرش به خوبي شسته شده و از هرگونه آسيبي در امان بماند. براي يافتن بهترين گزينه، لازم است نكاتي را بدانيد.

بهترين قاليشويي فرش ماشيني چه ويژگي‌هايي دارد؟

فرش به عنوان يك وسيله زينتي در خانه تمام ايرانيان به حساب مي آيد كه زيبايي و تميزي آن بسيار اهميت دارد مراقبت و تميز كردن آن به اندازه و به وقت مي تواند عمر فرش را زياد كند همچنين نگهداري و شستشوي آن نكته مهمي به حساب مي ‌آيد زيرا ارتباط زياد با فرش باعث مي ‌شود بسياري از ميكروب ها را در خود جاي دهد پس شستن آن بسيار مهم مي باشد. همچنين تميز بودن فرش ها نماي زيبايي به خانه داده و سلامت انسان نيز تضمين مي شود؛ كه در ادامه اين مقاله در رابطه با آن صحبت خواهيم كرد اگر مي خواهيد قالي هاي تان به زيباي روز اول باقي بماند بايد آن را به قاليشويي هاي با سابقه بسپاريد، پس خواندن اين مطلب ها را به هيچ وجه از دست ندهيد.

انواع شستشو:

در قديم به وسيله فرچه، طي و به كمك نيروي انساني كه بسيار كار سخت و انرژي زيادي لازم است؛ فرش ها شسته مي شدند به علاوه و تمامي موارد گفته شده آب بسيار زيادي نيز مصر است مي شد و همچنين شستن چندين فرش به طور همزمان يك كار نا ممكن بود چرا كه علاوه بر فضاي زيادي كه احتياج داشت خشك كردن آن نيز زمان بسيار زيادي را به خود اختصاص مي داد. همچنين با رواج پيدا كردن زندگي آپارتمان نشيني اين امكان از افراد گرفته مي شد كه بتوانند فرش هاي خود را شستشو دهند، اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي و روي كار آمدن قاليشويي هاي فرش ماشيني متنوع مي توان فرش ها را به آن ها سپرد تا با كمترين هزينه و راحتي، فرش هاي تميز و درخشاني را به شما تحويل دهند.

بهترين قاليشويي فرش ماشيني چه ويژگي‌هايي دارد؟

هزينه شستن موكت و قالي:

در رابطه با آن مي توان گفت قيمت در شهرها متفاوت مي باشد كه نرخ آن را طبق اتحاديه كه در طول سال هر ۶ ماه يكبار قيمتي مصوب و رسمي را مشخص مي كند و تمام قاليشويان موظفند طبق تعرفه آن عمل كند.

به خوبي مي ‌دانيد كه شستن فرش و هر چيزي مانند آن را بر حسب متر مربع محاسبه مي كنند. نكته بسيار با ارزش بهترين قاليشويي فرش ماشيني اين است كه شما مي توانيد انواع اقسام موكت، فرش، فرشينه، قاليچه، كناره، تابلو فرش و... را نيز به آن ها بسپاريد. قابل ذكر است كه شما نمي‌ توانيد به تمام آگهي ها و تراكت هايي كه پخش شده اند اعتماد كنيد زيرا باعث مشكل و دردسر مي شود از جمله سايت هاي نامعتبر،پارگي و خراب شدن فرش و... .

بهترين قاليشويي فرش ماشيني چه ويژگي‌هايي دارد؟

شما با استفاده از تجربه دوستان و آشنايان به يكي از قاليشويي فرش ماشيني شهر خود اطمينان كرده فرش هاي خود را به آن ها بسپاريد به اين نكات زير دقت كنيد كه هر كدام از قاليشويي هاي فرش ماشيني قراردادهاي خاص خود را شامل مي‌ شوند كه بعضي از آن ها هرگونه خسارت احتمالي كه به وجود بيايد بر عهده خود مشتري قرار مي دهد. شما بايد دقت كافي را براي خواندن قرارداد به كار ببريد همچنين توصيه مي شود كه مبلغي را براي بيمه كردن فرش خود پرداخت كنيد كه در صورت به وجود آمدن مشكل يا صدمه بيمه خسارت شما را پرداخت كند تا دچار مشكل بيشتري نشويد.

به ياد داشته باشيد كه رسيد قاليشويي را به خوبي چك كنيد و اطلاعاتي كه وارد شده را با مشخصات بهترين قاليشويي فرش ماشيني مطابقت دهيد. همچنين رسيد بدون‌ مهر و امضا را قبول نكنيد شايد رسيد با قاليشويي مطابقت نداشته و نامعتبر باشد و در آخر نيز قابل ذكر است كه مشخصات كامل تحويل گيرنده فرش را داشته باشيد كه در صورت لزوم از آن استفاده كنيد .

عوامل خرابي فرش:

براي پاكيزگي و تميز كردن فرش نبايد از جارو دستي استفاده كنيد زيرا ني هاي تيزي كه فرچه جارو دستي دارد به الياف فرش آسيب وارد مي كند و باعث خرابي فرش مي شود پس بهتر است شما با استفاده از جاروبرقي كار پاك كنندگي و گرد و غبار را از فرش هاي تان دور كنيد.

بهترين قاليشويي فرش ماشيني چه ويژگي‌هايي دارد؟

مورد ديگر تابش مستقيم نور خورشيد مي باشد بعضي از خانه ها كه به صورت جنوبي قرار گرفته اند نور آفتاب به صورت مستقيم مي تابد اين امر باعث مي شود برخورد با فرش ها تاثيرات منفي و مخربي بر جاي بگذارد رنگ آن ها را تغيير داده و زيبايي آن را كاهش مي دهد پس توصيه مي كنيم براي جلوگيري از تابش مستقيم آفتاب از پرده هاي ضخيم استفاده كنيد تا نور كمتري بتابد.

موضوع ديگر تاثير سايش مي باشد چنانچه فرش هاي شما زير درب قرار دارد اين موضوع باعث ساييدگي مي شود اگر مجبور هستيد قسمتي از فرش خود را در زير درب قرار دهيد بايد آن را جوري تنظيم كنيد كه هنگام باز و بسته كردن تماس زيادي با فرش نداشته باشد همچنين بهتر است فرش هاي خود را هر چند وقت يكبار سر و ته كنيد تا تمام فرش به صورت يك دست پا بخورد؛ براي پايه مبل هاي خود محافظ تهيه كنيد زيرا فشار وارده به فرش باعث فرورفتگي و خرابي آن مي گردد پس براي اينكه فرش شما ظاهري آراسته با طول عمر طولاني داشته باشيد بايد به اين نكات توجه كنيد.

مواد شوينده در بهترين قاليشويي فرش ماشيني:

براي حفظ بافت و الياف فرش مواد شوينده نيز بسيار مهم مي باشد كه از چه موادي براي شستن آن استفاده مي كنند در بهترين قاليشويي فرش ماشيني طبق مكانيزه اي كه فرش دارد مواد شوينده به كار مي برند.

در قديم از تايد هاي ماشيني براي از بين بردن لكه هاي فرش استفاده مي ‌كردند كه اين امر باعث خشكي يا سفت شدن فرش مي شود و به مرور زمان باعث پوسيدگي مي گردد؛ شستشو با آب و تايد يك روش سنتي است كه باعث مي شود كثيفي در همان نقطه باقي بماند و باعث زرد شدن فرش شما شود، اما قالي شويي فرش ماشيني اول كار لكه بري را با استفاده از شامپو انجام داده سپس فرش را مي شويند. مواد شوينده نيز با توجه به تار و پود فرش ها متفاوت مي باشد كه مي ‌تواند از تايد يا شامپو استفاده كرد، اما معمولاً در قاليشويي هاي حرفه اي از شامپو استفاده مي كنند كه پس از آن توسط برس گرد موتوري كف را بر روي تمام فرش ماليده و در آخر با استفاده از جاروبرقي گرد و غبار اضافي را جمع آوري مي كنند.

آن ها در اين كار كاملا حرفه اي عمل كرده و مواد سفيد كننده و شوينده هاي اسيدي استفاده نمي كنند زيرا منجر به از بين رفتن رنگ قالي و كدر شدن آن مي شود، سعي مي شود با مواد شوينده منحصربه ‌فرد و مواد تثبيت كننده اي كه بكار مي برند سالم بودن فرش شما را تضمين مي كنند.

بهترين نوع شوينده براي قاليشويي فرش ماشيني:

در قاليشويي ها معمولا از تمام مواد شوينده استفاده مي ‌كنند اما بهترين و پركاربرد ترين آن ها شامپو فرش مي باشد زيرا شامپو فرش به الياف فرش آسيب نمي رساند‌، داراي كف زياد، قدرت پاك كنندگي بالا، لكه بري قوي، سفيدكنندگي، ميكروب زدايي، برداشتن گرد و غبار و... مي باشد ؛همچنين داراي مقداري نرم كننده نيز مي باشد كه همان سلامت فرش شما را براي طولاني مدت تضمين كرده و زيبايي آن نيز حفظ مي كند. لازم به ذكر است كه همانقدر شامپو فرش گزينه مناسبي براي شستن فرش ها مي باشد مصرف بيش از حد آن نيز باعث فرسودگي، به هم خوردن بافت و رنگ پريدگي آن نيز مي گردد قاليشويي نيز بايد توجه داشته باشد كه به مقدار لازم از آن استفاده كنند.

بهترين قاليشويي فرش ماشيني چه ويژگي‌هايي دارد؟

در قاليشويي نيز به سه روش قالي هاي شما را تميز مي كنند روش سنتي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك كه روش سنتي اول گرد و غبار آن را گرفته و در يك جاي تميز و مسطح پهن كرده مواد شوينده اضافه را آبكشي مي ‌كردند و آن را در جايي پهن مي كنند تا خشك شود، اما در قاليشويي ديگر نيازي به اين كار نيست زيرا با استفاده از دستگاه هاي خشك كن به اين كار سرعت بخشيده و در موعد تعيين شده به مشتري تحويل ميدهند.

در روش نيمه اتوماتيك با استفاده از نيروي انساني و دستگاه مورد نياز اين كار را انجام مي دهند؛ اما در روش اتوماتيك تمام مراحل ذكر شده را توسط دستگاه‌هاي مربوطه فرش ها تميز مي كنند.

و در پايان مي توان گفت شما با اطمينان به بهترين قاليشويي فرش ماشيني مي ‌توانيد فرش هاي خود را به آن مكان سپرده و بدون هيچ دغدغه اي فرش ‌هاي تميز و بدون هرگونه لكه اي تحويل بگيريد.


گل فروشي پونك

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۷:۱۲ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی