قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

 

 

 

  تيتر۲۰- عبدالله بهرامي صنعت فرش دستباف را از جمله صنايع بومي كشور دانست كه در اشتغال و ارزآوري موثر است و گفت: اين شغل مكمل شغل‌هاي دامپروري و كشاورزي است و نقش بسزايي در جلوگيري از مهاجرت روستاييان به شهرها و حاشيه شهرهاي بزرگ ايفا مي كند.

وي تعداد تعاوني هاي فرش دستباف كشور را بيش از ۱۷۸۰ تعاوني ذكر كرد و گفت: صنعت فرش تمام مولفه هاي اقتصاد مقاومتي را دارد و بايد بيش از پيش به آن توجه شود.


مديرعامل اتحاديه تعاوني هاي فرش دستباف در عين حال كاهش صادرات فرش دستباف را در كاهش توليد و بي‌ميلي صادركنندگان فرش موثر خواند و گفت: هنگامي كه صادرات فرش كاهش مي يابد بر بدنه توليد هم تاثير مي گذارد. از سويي به دليل افزايش قيمت مواد اوليه، توليد فرش براي قاليبافان مقرون به صرفه نيست و موجب خروج تدريجي قاليبافان از اين چرخه شده است.
رئيس كميسيون فرش، صنايع دستي و گردشگري اتاق تعاون ضمن اشاره به ايجاد مركز تجاري مسكو توسط اتاق تعاون ايران، اظهار كرد: ايجاد مركز تجاري در روسيه يك فرصت ايده آل براي رشد صادرات در حوزه فرش دستباف ايراني است و بازار روسيه پايگاه خوبي براي صادرات فرش هاي ايراني به شمار مي رود.

بيشتر بخوانيد : قاليشويي فلكه دوم تهرانپارس

بهرامي در عين حال نبود بيمه را از جمله مشكلات قاليبافان عنوان كرد و گفت: از سال ۱۳۹۲ تاكنون قاليبافان از پوشش بيمه اجتماعي محروم هستند در حالي كه بيمه در امنيت شغلي و اجتماعي آنها اثرگذار است لذا از مسئولان و متوليان امر انتظار داريم كه به اين صنعت نگاه ويژه اي داشته باشند تا بتوانيم با رونق آن به ايجاد اشتغال و توسعه بخش صادرات در كشور كمك كنيم.

بيشتر بخوانيد : آيا ساس با شستشو از بين مي رود

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۵:۳۹ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی