قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

 

 به گزارش پايگاه خبري پيام كاشان حسن بخشنده امنيه افزود: براي اجراي كاملا استاندارد اين پروژه به 300 ميليارد تومان اعتبار نياز است كه شامل آزادسازي و احداث ميدان مي‌شود؛ ولي با ظرفيت موجود، تمهيدات و اقداماتي به منظور ارتقاي ايمني مسير انجام داده‌ايم و نشست‌هايي را با اداره برق استان به منظور حل مشكل روشنايي مسير برگزار كرده‌ايم.

شهردار كاشان، همچنين از رونمايي چشم‌انداز شهر تا پايان سال خبر داد و گفت: به دنبال آن هستيم تا برنامه جامع 20 ساله شهر كاشان را تا پايان بهار سال 1402 رونمايي كنيم.

بخشنده امنيه در ادامه عدم وجود منابع درآمدي پايدار را مشكل اساسي شهرداري دانست و بيان كرد: در اين دوره به دنبال تعريف و اجرايي كردن اين گونه منابع درآمدي هستيم تا نوسانات اقتصادي و عدم تحقق درآمدها، مسير خدمت‌رساني را با چالش مواجه نسازد.

وي، توزيع عادلانه امكانات و خدمات را يكي از رويكردهاي اصلي مديريت شهري در اين دوره ذكر و عنوان كرد: يكي از جلوه‌هاي اين نگرش، اجراي آسفالت در نقاط مختلف شهر به ويژه نواحي پيراموني و حاشيه‌اي است كه به صورت همزمان و با استفاده از تمام ظرفيت‌ها در حال انجام است.

شهردار كاشان، مشكلات حقوقي انباشته شده و مسدودي حساب‌هاي شهرداري ناشي از تعهدات گذشته را يكي ديگر از چالش‌هاي اين دوره مديريت شهري عنوان كرد و گفت: علاوه بر پروژه زيرگذر و محور اميركبير كه شهرداري همچنان با مسائل آن درگير است، مديريت شهري با پرونده‌هاي مختلف حقوقي در اين برهه مواجه بوده است.

بخشنده امنيه، اضافه كرد: كميسيون سازش يكي از ابتكاراتي بود كه در اين دوره توانست گره بسياري از پرونده‌ها را باز كند و ضمن اداي تعهدات پيمانكاران، شهر را از ضررهاي مالي خسارت‌بار بيشتر نجات دهد.

بيشتر بخوانيد : قاليشويي منطقه 13

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۰:۴۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی