قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

  به گزارش ايلنا، اگر شير ريخته شده روي فرش را به درستي تميز نكنيد، باعث ايجاد بوي بد و لكه روي فرش مي شود. براي از بين بردن لكه شير مانند هر لكه ديگري بايد سريعاً اقدام گردد. اگر فرش شما رنگ كرم يا سفيد دارد، مشخص نخواهد بود اما به اين معنا نيست كه نبايد آن را تميز كنيد.

چربي و پروتئين موجود در شير به فيبر هاي فرش و پشت آن مي چسبد و منبعي براي ايجاد باكتري خواهد بود. پس بايد هر چه سريع تر آن را تميز كنيد تا بوي بدي ايجاد نشود. از طرفي در طولاني مدت، لكه چربي داخل فرش نفوذ مي كند و باعث ايجاد لكه تيره مي شود. با ما در اين بخش همراه شويد تا مراحل تميز كردن لكه شير از روي فرش را بياموزيد.
مراحل تميز كردن شير از روي فرش

قبل از هر چيز به نوع شير دقت كنيد، معمولاً شير هايي كه چربي كم تري دارند، آسيب كم تري هم وارد مي كند اما اگر شير پرچرب روي فرش ريخته است، حتماً بايد سريع تر اقدام كنيد.

مرحله 1:براي شيري كه روي فرش ريخته شده است، از يك پارچه تميز يا يك حوله كاغذي استفاده كرده، آن را با فشار روي فرش بگذاريد تا مايعات اضافي را به خودش بگيرد.

مرحله 2:دو فنجان آب گرم را با يك قاشق غذاخوري مايع ظرفشويي تركيب كنيد. از آب داغ استفاده نكنيد، زيرا باعث ثابت شدن لكه مي شود. اين محلول را با اسفنج به فرش بزنيد و با يك پارچه سفيد خشك يا حوله، آن را خشك كنيد.

مرحله 3:لكه را با آب تازه و قرار دادن اسفنج روي محل شستشو دهيد و حتما از يك پارچه جاذبه ضخيم استفاده كنيد. بهتر است كه حوله را به صورت دولا تا بزنيد و آن را به فرش فشار دهيد. تا جايي اين كار را تكرار كنيد كه ديگر هيچ رطوبتي باقي نمانده باشد كه بخواهيد آن را جمع كنيد.
مرحله 4:در مرحله آخر پيشنهاد مي كنيم كه فرش را با پاك كننده لكه مناسب اسپري كنيد و يك پارچه تميز روي آن بكشيد. انجام اين كار باعث مي شود تا هر گونه لكه باقي مانده و هر گونه چربي شير چسبيده شده به فيبر فرش از بين برود.

مرحله 5:اگر لكه باقي مانده بود و شما پاك كننده لكه نداشتيد، مي توانيد يك قاشق غذاخوري آمونياك را با دو فنجان آب گرم تركيب كنيد. استفاده از اين محلول بسيار عالي است. فقط بايد با اسفنج آن را به فرش بزنيد و خشك كنيد. مرحله 3 را تكرار كنيد و به طور كامل فرش را بشوييد. اگر لكه را از روي فرش پاك نكنيد، در طولاني مدت به آن آسيب وارد مي كند.

لكه شير را مي توانيد با مراحل بالا از بين ببريد اما اگر شير طعم دار روي فرش ريخته بود و كمي هم رنگ دار بود اما مي توانستيد آن را از بين ببريد، پيشنهاد مي كنيم كه با متخصصين شستن فرش و مراكز قاليشويي تماس بگيريد.

قاليشويي خيابان استخر

چرا فرش بو مي گيرد؟

اگر شما بعد از ريخته شدن شير يا هر چيز ديگري روي آن؛ اقدام كرديد اما بعد از چند روز باز هم فرش بوي بد شير مي داد، احتمالاً مقداري شير به داخل فيبر فرش نفوذ كرده و فقط محصولات ضد قارچ و ضد باكتري مي تواند آن را بيرون بكشد كه بايد آن را به دست متخصصين در اين زمينه بسپاريد.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۴:۵۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی