قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

تميز ترين فرش ها از قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) بيرون مي روند

 

قاليشويي خيابان دماوند


قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق)، با بهره گيري از افراد كارآزموده و سال ها تجربه در زمينه شستشوي انواع فرش و خشكشويي مبلمان، تخت و موكت آماده خدمت رساني به صورت حضوري و يا ثبت سفارش آنلاين است.

تميز ترين فرش ها از قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) بيرون مي روند
به گزارش خبرگزاري آنا، قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق)، با بهره گيري از افراد كارآزموده و سال ها تجربه در زمينه شستشوي انواع فرش و خشكشويي مبلمان، تخت و موكت آماده خدمت رساني به صورت حضوري و يا ثبت سفارش آنلاين است. قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) تمام مراحل قاليشويي شامل شستشو، لكه زدايي، غبار روبي، چربي زدايي، درخشندگي و رنگبري را با بهترين كيفيت و در سريع ترين زمان انجام مي دهد.

چرا شستشوي فرش مهم است؟

زينت بخش خانه هر ايراني، فرشي است كه گره به گره بافته و نقش شده است. فرش چه ماشيني باشد و چه دستباف، ارزشمند است و بخشي از هويت ايراني را به نمايش مي گذارد. فرش نيز همانند هر وسيله اي نياز به رسيدگي و نظافت دارد تا از گرد و غبار خالي شود.

با توجه به ارزش مادي و معنوي فرش، شستشوي آن بايد با روشي مطمئن و بدون آسيب زدن به آن صورت گيرد. تا چند سال قبل نيز شستشوي فرش در خانه بسيار مرسوم بود. اما با تغييراتي كه به وجود آمده است، اكثريت ترجيح مي دهند فرش خود را به قاليشويي ها بسپارند.

حمل و نقل فرش توسط قاليشويي

چرا شستشوي فرش در قاليشويي بهتر از خانه است؟

مهمترين مزاياي استفاده از قاليشويي عبارتند از:

از نظر اقتصادي به صرفه است
باعث صرفه جويي در مصرف آب مي شود
براي سلامت افراد بهتر است
باعث عمر بيشتر فرش مي شود
باعث به وجود آمدن كسب و كارهاي جديد مي شود
از نظر اقتصادي به صرفه است

شستشوي فرش در خانه، نياز به حجم زيادي از آب دارد. حتي شستن يك فرش كوچك نيز آب زيادي براي تميز شدن نياز دارد. در حاليكه شستن فرش در قاليشويي با متد ديگري انجام مي شود و با هزينه كمتري انجام مي شود. در قاليشويي از دستگاه هاي ويژه براي شستشو استفاده مي شود كه كار را در زمان كمتر و با هزينه كمتري انجام مي دهد.

باعث صرفه جويي در مصرف آب مي شود

شستن فرش در خانه علاوه بر اينكه حجم زيادي آب را هدر مي دهد، به علت اينكه از آب آشاميدني براي شستشو استفاده مي شود، باعث هدر رفتن مقدار زيادي آب آشاميدني مي شود.

قاليشويي با آب كمتري مراحل شستشو را انجام مي دهد. در عين اينكه از آب چاه براي شستن استفاده مي كند. در نتيجه آب آشاميدني كه هزينه زيادي صرف تصفيه آن شده است، به هدر نمي رود.

تميز ترين فرش ها از قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) بيرون مي روند

قاليشويي نيمه اتوماتيك

براي سلامت افراد بهتر است

شستن فرش در خانه، دشوار است. به خصوص بعد از خيس شدن فرش كه بسيار سنگين شده و جابجا كردن آن سخت مي شود. علاوه بر جابجايي فرش كه به كمر و زانو ها فشار زيادي وارد مي كند، شستن فرش به دست ها آسيب مي زند.

از سويي ديگر شستن فرش به معناي خيس شدن دست و پا براي زمان طولاني است. اين مورد نيز باعث درد هاي استخواني مي شود. در حاليكه در قاليشويي تمام مراحل با ابزار و وسايل ويژه و به صورت اتوماتيك انجام مي شود و فشار زيادي به فرد وارد نمي كند.

باعث عمر بيشتر فرش مي شود

فرش هاي ماشيني و دستباف از نخ با جنس هاي مختلف درست شده اند. با توجه به اين موضوع نياز به شستشو با مواد مختلف دارند تا آسيب نبينند. ممكن است افراد عادي اطلاعات درست نداشته و يا دسترسي به شوينده مناسب ندارند. در چنين شرايطي شستشوي فرش باعث آسيب زدن به آن مي شود.

بهترين قاليشويي در تهران با اتكاء به دانش و مهارت افراد آموزش ديده، اقدام به شستشوي فرش با مواد مناسب و اصولي مي كند تا باعث خرابي فرش نشود. همچنين با رفع ايراد هاي فرش، مرمت و رفوي آن باعث عمر بيشتر آن مي شود.

تميز ترين فرش ها از قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) بيرون مي روند

قاليشويي تمام اتوماتيك

باعث صرفه جويي در زمان مي شود

شستشوي فرش زمان زيادي نياز دارد. از طي كردن مراحل شستشو تا آبكش فرش نياز به وقت زيادي دارد. خشك شدن فرش نيز با توجه به ابعاد آن و همچنين درجه هوا حداقل دو روز زمان مي برد. با توجه به اينكه در هواي سرد بايد زمان بيشتري فرش را در هواي آزاد قرار داد، ممكن است دوباره گرد و خاك روي آن بنشيند و آلوده شود.

باعث به وجود آمدن كسب و كارهاي جديد مي شود

استفاده از خدمات قاليشويي باعث رونق كسب و كار افراد درگير نيز مي شود. مثل افرادي كه براي حمل و نقل فرش يا شستشو استخدام مي شوند. افرادي كه در زمينه رفو و تعمير فرش فعاليت مي كنند و يا بخش هاي ديگر كه نياز به همكاري بيشتر دارد.

با توجه به شرايط اقتصادي، استفاده از خدمات قاليشويي علاوه بر منفعتي كه براي صاحب فرش دارد، باعث كسب درآمد براي افراد بيشتري نيز مي شود.

تميز ترين فرش ها از قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) بيرون مي روند

انجام تمام مراحل شستشوي فرش در قاليشويي

براي شستشوي فرش در قاليشويي از چه موادي استفاده مي شود؟

با توجه به اينكه چه كارهايي روي فرش انجام مي شود اعم از رنگبري، سفيد كردن ريشه هاي فرش، پاك كردن لكه ها و يا كلرينه كردن آن، مواد شوينده مناسب انتخاب مي شوند.

براي رنگبري از كاهنده هاي قوي مثل هيدروسولفيت سديم استفاده مي شود.
از هيپوكلريت سديم براي سفيد كردن ريشه ها استفاده مي شود.
براي فرش با الياف پشمي، پنبه و ابريشم از سود سوز آور استفاده مي شود.
براي جلا دادن نيز از كلسيم هيپوكلريت استفاده مي شود.
يك قاليشويي خوب چه ويژگي هايي دارد؟

قاليشويي هاي متعددي در سراسر كشور وجود دارند. اما انتخاب يك مركز كه خدمات مناسب و اصولي ارائه دهد، اهميت زيادي دارد. قاليشويي بايد اين ويژگي ها را داشته باشد:

كاركنان آموزش ديده
استفاده از مواد شوينده با كيفيت
استفاده از روش هاي حرفه اي
انجام تمام مراحل شستشو
ارائه خدماتي همچون رفو و مرمت
فراهم كردن امكان حمل و نقل فرش
مشتري مداري
ارائه خدمات آنلاين

 

 

 


ارائه قيمت مناسب
اسراف آب با شستشوي فرش با روش سنتي

سخن پاياني

قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) با بيش از 5 دهه سابقه در حوزه شستشو، رفو و مرمت انواع فرش فعاليت مي كند. در شعب مختلف قاليشويي الله يار (شهر اوغلي سابق) از جديد ترين و مدرن ترين دستگاه مكانيزه براي شستشوي انواع فرش هاي دستباف و ماشيني استفاده مي شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۱۴:۱۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی