قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

بهترين قاليشويي اسلامشهر

قاليشويي نارمك

سينا برس

اگر شما هم به دنبال يك سرويس دهنده قالي شويي خوب در اسلامشهر هستيد مطالب زير را مطالعه كنيد

انتخاب يك قاليشويي مناسب، دغدغه مهمي براي خانواده‌ها جهت شستن انواع فرش‌هاي دستي و ماشيني به شمار مي‌آيد؛ زيرا نياز است براي شستن برخي از فرش‌ها تمهيدات خاصي در نظر گرفته شود و طبق نظر كارشناسان خبره اقدام به شست‌وشوي آن‌ها شود تا از هرگونه آسيب به هنگام شست‌وشو جلوگيري شود.

ما در اين مطلب ضمن بررسي روش‌هاي شست‌وشوي فرش در قاليشويي، به نكاتي كه بايد در مورد پيدا كردن يك قاليشويي خوب در اسلامشهر به آن توجه كنيد، اشاره خواهيم كرد. چنانچه در اسلامشهر زندگي مي‌كنيد و به دنبال پيدا كردن يك قاليشويي در اسلامشهر هستيد، تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

اهميت شست‌وشوي فرش‌ها
توليدكنندگان فرش و كساني كه در حوزه فرش كارشناس هستند، توصيه مي‌كنند كه هر 12 تا 18 ماه يك‌بار لازم است شست‌وشو شوند؛ بنابراين لازم است نظافت و شست‌وشوي آن‌ها را به افرادي سپرد كه در اين زمينه از مهارت و تجربه بالايي برخوردارند. پيدا كردن بهترين قاليشويي در اسلامشهر كار چندان سختي نيست؛ به شرط آن كه ببينيد در اين قاليشويي از چه ابزار و تجهيزاتي استفاده مي‌شود.

در قاليشويي از چه تجهيزاتي براي شستن فرش استفاده مي‌شود؟
در قاليشويي‌هاي سراسر كشور، عموما از دو نوع دستگاه دستي و صنعتي براي شستن انواع فرش‌هاي دستي و ماشيني استفاده مي‌شود:

1. دستگاه‌هاي دستي
اين دستگاه‌ها معمولا در قاليشويي هاي كوچك استفاده مي‌شود اين دسته از تجهيزات شامل دستگاه‌هاي تك برسه و دو برسه مي‌شوند به‌عنوان مثال اگر يك قاليشويي در اسلامشهر بخواهد از اين دستگاه‌ها استفاده كند، لازم است براي كار با دستگاه از يك يا دو نيروي كار كمك بگيرد. از مزاياي اين دستگاه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

امكان تزريق مواد شوينده روي فرش
شست‌شوي قالي به روش اصولي
امكان تهيه آسان قطعات يدكي


2. دستگاه‌هاي اتوماتيك
اين دستگاه‌ها عملكردي خودكار دارند و در سه نوع ميزي، ريلي و ديسكي مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه انتخاب هر يك از آن‌ها به نياز قاليشويي و تعداد مشترياني كه دارد برمي‌گردد. براي هر يك از اين دستگاه‌ها تجهيزاتي ديگري نيز ارائه شده است. چنانچه به‌دنبال قاليشويي در اسلامشهر هستيد كه بتواند شست‌وشوي فرش‌ها را به روش مكانيزه و اصولي انجام دهد، حتما توجه داشته باشيد كه از دستگاه‌هايي كه نام برديم بهره‌مند باشد؛ زيرا هر يك از اين تجهيزات كارايي خاصي دارند كه به شست‌وشوي فرش ها با تضمين كيفيت كمك خواهند كرد. ما در ادامه اين مطلب يكي از بهترين قاليشويي‌هاي منطقه اسلامشهر را به شما معرفي خواهيم كرد.

ويژگي‌هاي يك شركت قاليشويي حرفه‌اي
قابل اطمينان بودن
فرش‌ها به‌خصوص فرش‌هاي دستي و برخي فرش‌هاي ماشيني، از ظرافت و حساسيت خاصي برخوردارند به همين منظور شست‌وشوي نامناسب مي‌تواند زيبايي ظاهري آن‌ها را از بين ببرد و يا در مورد فرش‌هاي دستي سبب تغيير رنگ آن‌ها شود؛ بنابراين هنگام سپردن فرش‌هاي خود به قاليشويي در اسلامشهر، اين نكته را متذكر شويد كه به‌عنوان مثال فرش دستي شما براي اولين بار است كه شسته مي‌شود تا بتوانند از مواد ثابت‌كننده رنگ استفاده نمايند.

برخورداري از مجوز قانوني
همواره شست‌وشوي فرش‌هاي خود را به قاليشويي‌هايي كه داراي مجوز قانوني هستند بسپاريد. قاليشويي حتما بايد داراي جواز معتبر از اتحاديه قالي‌شويان باشد.

داشتن مهارت و تجربه
شركت‌هاي قاليشويي حرفه‌اي كه مدت زيادي در اين زمينه فعاليت مي‌كنند، به‌طور قطع تجربيات بيشتري در شست‌وشوي انواع فرش دارند

مزاياي شست‌وشوي فرش‌ در قاليشويي
سهولت و راحتي
در گذشته امكان شست‌وشوي فرش در خانه وجود داشت و بسيار هم لذت‌بخش بود؛ اما در حال حاضر به‌ لحاظ فرهنگ آپارتمان‌ نشيني و همچنين به‌ دليل جلوگيري از مصرف بي‌رويه آب، امكان اين امر در خانه‌هاي آپارتماني وجود ندارد و بيشتر افراد شست‌وشوي فرش‌هاي دستي و ماشيني خود را به قاليشويي‌ها مي‌سپارند. به همين دليل فرش‌ها به‌راحتي شسته و تميز مي‌شوند و در مدت زمان كوتاهي هم خشك مي‌گردند.

از بين رفتن انواع لكه‌هاي فرش
شايد تابه‌حال سعي كرده باشيد كه خودتان لكه‌اي را از روي فرش پاك‌ كنيد و فكر كرده‌ايد كه از بين رفته؛ اما چند روز بعد كه از كنار آن رد مي‌شويد، دوباره وجود لكه توي ذوق‌تان مي‌خورد. محصولات پاك‌كننده خانگي (اگر با دقت انتخاب‌نشده باشند) مي‌توانند باعث تغيير رنگ فرش شوند و حتي به آن‌ها آسيب دائمي وارد نمايند. يكي از مزاياي قاليشويي اين است كه با بهره‌مندي از تكنسين‌هاي آموزش ديده و با تجربه قادرند انواع لكه‌هاي مختلف مانند قهوه، لاك، جوهر و رنگ و همچنين لكه‌هايي كه حيوانات خانگي سبب به وجود آوردن آن شده‌اند را از بين ببرند.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۶:۵۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی