قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

شستشوي مكانيزه فرش در قاليشويي چگونه انجام مي شود؟

قاليشويي فدك

جهان نيوز

شستشوي مكانيزه فرش يكي از روش‌هاي جديد و بسيار كارآمد شستشوي فرش در قالي شويي‌هاست كه نه تنها موجب تحول در كيفيت خدمات شده؛ بلكه زمان انتظار مشتري را نيز به شدت كاهش داده است.

شستشوي مكانيزه فرش در قاليشويي چگونه انجام مي شود؟
شستشوي مكانيزه فرش يكي از روش‌هاي جديد و بسيار كارآمد شستشوي فرش در قاليشويي‌هاست كه نه تنها موجب تحول در كيفيت خدمات شده؛ بلكه زمان انتظار مشتري را نيز به شدت كاهش داده است.
همگام با پيشرفت‌هاي تكنولوژي در بخش صنعت، شاهد تغييرات چشمگير و مثبتي نيز در بخش خدمات طي چند سال گذشته بوده‌ايم. اين پيشرفت‌ها زمينه‌اي را فراهم كرده‌اند كه تمام مديران مجموعه‌هاي خدماتي را به فكر ارائه سرويس‌هاي بهتر و ارزشمندتر به مشتريان انداخته است. يكي از روش‌هاي ايجاد اين تغييرات مثبت، استفاده از تجهيزات پيشرفته و مدرن است كه نه تنها كيفيت خدمات را بهبود مي‌دهند؛ بلكه موجب افزايش سرعت در ارائه خدمات نيز مي‌شوند. قاليشويي‌ها به عنوان يكي از پررونق‌ترين مجموعه‌هاي خدماتي كشور، همواره در اين زمينه پيشرو بوده‌اند. ورود تجهيزات مختلف به معتبرترين و بهترين قاليشويي هاست كه همگي مخصوص شستشوي مكانيزه فرش هستند گواه همين موضوع است.
مزاياي دستگاه شستشوي مكانيزه فرش
اين دستگاه‌ها، نسبت به شيوه‌هاي سنتي، ارائه سرويس‌هاي متنوع به خصوص شستشوي فرش و قالي را بسيار باصرفه‌تر كرده است. ضمن اينكه به دليل طراحي دقيق، استفاده از آنها موجب كاهش مصرف آب و برق در قاليشويي شده و دقت شستشو نيز به مراتب بالاتر مي‌رود. علاوه بر اهميت استفاده از دستگاه‌هاي مكانيزه براي شستشو، استفاده از نيروي كار فعال و باتجربه نيز در اين مراكز بسيار مهم است. زيرا همانطور كه مي‌دانيد؛ كار كردن با تجهيزات پيشرفته، نيازمند تخصص بالايي است. در كنار تمام فوايدي كه استفاده از روش‌هاي مدرن براي ارائه خدمات به مشتريان دارد؛ تجهيز كارخانه با اين ابزارهاي مفيد موجب افزايش بهره‌وري و كاهش ميزان خستگي نيروي كار نيز مي‌شود.
بنابراين استفاده از دستگاه‌هاي مكانيزه نه تنها با افزايش دقت و سرعت در ارائه خدمات، به نفع مشتري است؛ بلكه از نيروي انساني مجموعه نيز با فراهم كردن شرايط خاص و ويژه محافظت مي‌كند. دستگاه‌هايي كه در حال حاضر در بسياري از مراكز قاليشويي مجوزدار و معتبر استفاده مي‌شوند به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه عملا ساعات و فشار كاري را از روي دوش كارگران برداشته و با دقت بسيار بالاتري كار شستشوي انواع فرش و قالي را انجام مي‌دهند.


دستگاه قاليشويي تمام اتوماتيك چيست؟
دستگاه تمام اتوماتيك، همانطور كه از نامش پيداست؛ دستگاهي است كه براي شستشوي فرش بدون دخالت دست طراحي و توليد شده است. وجود چنين دستگاهي در يك مجموعه نشانه از كيفيت بالاي خدمات آن است. چرا كه اين دستگاه، هم بسيار مدرن و تكنولوژيك است و هم قيمت بالايي دارد. بنابراين فقط قاليشويي‌هايي توان خريد چنين تجهيزاتي را دارند كه بسيار معروف و پررونق هستند. بسياري از مديراني كه سابقه مديريت قاليشويي را دارند؛ بعد از چند سال فعاليت به اين نتيجه خواهند رسيد كه با توجه به افزايش سطح توقعات مشتريان، ديگر روش‌هاي سنتي و قديمي پاسخگوي نياز آنها نيست. اين روش‌ها چيزي به جز اتلاف انرژي و زمان در بر ندارند. بنابراين طبيعي است كه به فكر يك ايده خلاقانه‌تر براي ارائه خدمات خود به مشتريان باشند. اين ايده همان تجهيز كارخانه با دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك است كه قادرند بدون دخالت دست، بدون آسيب رساندن به فرش و در كوتاه‌ترين زمان ممكن، كار شستشو، آبگيري و خشك كردن انواع فرش‌ها را انجام دهند.
دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك چه ويژگي‌هايي دارند؟
با اين وجود دقيقا چه ويژگي در اين دستگاه‌ها وجود دارد كه موجب تمايز آنها نسبت به روش‌هاي سنتي شستشو مي‌شود؟ مهم‌ترين ويژگي فني اين دستگاه، شستشو بدون دخالت مستقيم نيروي انساني است. در اين شيوه مدرن، از كارگر به عنوان اوپراتور دستگاه و ناظر بر عملكرد آن استفاده مي‌شود. بنابراين شانس خطاي انساني و آسيب‌ديدگي فرش بر اثر آن به شدت كاهش پيدا مي‌كند.
مراحل شستشوي مكانيزه فرش
با استفاده از اين شيوه جديد، فرش‌ها براي شسته شدن مراحل زير را در كارخانه طي مي‌كنند:
آنها با توجه به جنس‌شان وارد دستگاه مي‌شوند.
دستگاه با استفاده از آب با درجه حرارت مناسب الياف فرش را خيس مي‌كند.
ماده شوينده مناسب روي فرش ريخته شده و با برس‌هاي مخصوص دستگاه كه قابليت تنظيم شدت و قدرت را دارند شسته مي‌شود.
مرحله آبكشي با دقت انجام مي‌شود.
فرش آبگيري و لوله شده و از دستگاه خارج مي‌شود.

نحوه كار دستگاه مخصوص شستشوي مكانيزه فرش
يكي از مزاياي اصلي استفاده از اين تجهيزات پيشرفته، كاهش هزينه‌ها و افزايش سرعت ارائه خدمات است. از آنجايي كه در طراحي اين دستگاه‌ها سعي شده تا دخالت نيروي انساني به حداقل برسد؛ سطح ايمني كار و سرعت انجام مراحل مختلف به شدت افزايش پيدا مي‌كند. لازم به ذكر است كه فقط دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك اين قابليت را دارند و تجهيزات نيمه اتوماتيك، بهره‌وري كمتر و زمان بيشتري نياز دارند. سرعت انجام كار به حدي است كه با تجهيز كارخانه به اين دستگاه‌ها مي‌توان در هر دقيقه يك فرش 12 متري را شست. به طور كلي، دستگاه تمام اتوماتيك شستشوي فرش از چند فرچه تشكيل شده كه به صورت افقي و عمودي رو هم قرار گرفته‌اند. طول حدودي اين فرچه‌ها كه پشت سر هم مانند يك صف چيده شده‌اند 4 متر است.
فرش بعد از وارد شدن به دستگاه، دقيقا از زير اين فرچه‌ها عبور كرده و عمل فرچه زني يا همان شستشو روي آن انجام مي‌شود. لازم به ذكر است كه هر فرچه با فرچه قبلي و بعدي خود متفاوت است و جهت‌هاي حركتي آنها نيز كاملا با هم فرق دارد. به اين ترتيب فرش بعد از عبور از زير اين فرچه‌ها، از جهات مختلف شسته و عاري از هر گونه آلودگي مي‌شود. به همين خاطر است كه فرش شسته شده با دستگاه تمام اتوماتيك، از نظر تميزي و درخشندگي، بسيار متفاوت‌تر از فرشي است كه به روش‌هاي سنتي شسته شده است. با استفاده از اين تجهيزات، هر گونه آلودگي با هر شدتي، قابل تميز شدن است.
علاوه بر روند شستشو، مرحله آبكشي در اين دستگاه‌ها نيز به گونه‌اي كاملا دقيق طراحي شده است. آبكشي دستگاه نيز مانند مرحله شستشو به صورت مكانيزه انجام شده و تمام اصول شرعي در آن رعايت مي‌شود. اين روش آبكشي فرش، در مقايسه با روش‌هاي سنتي بسيار كاراتر و كامل‌تر است. بنابراين مي‌توان گفت كه به طور كلي، استفاده از اين دستگاه‌ها، سرعت و بهره‌وري خدمات را بهبود داده و موجب رضايت هر چه بيشتر مشتريان خواهد شد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۹:۰۲ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی