قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

قاليشويي سرخه حضار

 

در خانه ي ايرانيان هميشه فرش از جايگاه بسيار والايي برخوردار بوده و جز جدايي ناپذير دكور يك خانه ايراني است. فرش را مي توان جز با ارزش ترين لوازم يك منزل دانست كه زيبايي و تميزي آن تاثير مستقيمي بر خانه و انرژي آن دارد به همان اندازه كه تميزي فرش بر خانه تاثير مي گذارد، كثيف بودن آن نيز اثر منفي بر زيبايي خانه دارد. فرش با توجه به اين كه زياد استفاده مي شود نياز به مراقبت مرتب و شست و شوي دوره اي دارد.



به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا در خانه ي ايرانيان هميشه فرش از جايگاه بسيار والايي برخوردار بوده و جز جدايي ناپذير دكور يك خانه ايراني است. فرش را مي توان جز با ارزش ترين لوازم يك منزل دانست كه زيبايي و تميزي آن تاثير مستقيمي بر خانه و انرژي آن دارد به همان اندازه كه تميزي فرش بر خانه تاثير مي گذارد، كثيف بودن آن نيز اثر منفي بر زيبايي خانه دارد. فرش با توجه به اين كه زياد استفاده مي شود نياز به مراقبت مرتب و شست و شوي دوره اي دارد. انتخاب يك قاليشويي معتبر براي شست و شوي فرش بسيار مهم است. پيشنهاد ما به شما قاليشويي ايرانيان است، اين قاليشويي داراي تمامي ماشين آلات به روز دنيا است و از بهترين مواد شوينده براي شست و شوي فرش هاي شما استفاده مي كند.

ملاك هايي براي انتخاب يك قاليشويي عالي

براي انتخاب يك قاليشويي شما بايد گزينه هاي مختلفي را بررسي كنيد. اين كه قاليشويي مكانيزه است يا دستي تمام مراحل شست و شو را انجام مي دهد. فرشي كه به وسيله ي ماشين آلات شسته شود كمتر دچار آسيب مي شود. اين خيلي مهم است كه قاليشويي مد نظر داراي گرم خانه باشد زيرا فرش در تماس با هواي سرد و گرم دچار آسيب مي شود و فرش در گرمخانه از اين تغييرات هوا در امان است. موادي كه در قاليشويي براي شست و شوي فرش استفاده مي شود بايد مرغوب باشد و متناسب با فرش انتخاب شود تا رنگ و بافت فرش آسيب نبيند.

مراحل شست و شو در قاليشويي هاي مكانيزه

اولين مرحله براي شروع پاك سازي و شست و شوي فرش، گردگيري فرش و تميز كردن آن از هر گونه گرد و غبار است، انجام اين كار با ماشين آلات مخصوص هيچ گونه آسيبي به فرش نمي زند. اين مرحله در بين مراحل شست و شو جز مراحل خشك است.

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

شست و شو فرش با مواد مرغوب و حفظ كيفيت رنگ و بافت فرش

استفاده از شوينده هاي با كيفيت در يك قاليشويي معتبر

در يك قاليشويي معتبر، انتخاب شوينده با توجه به نوع فرش و ميزان كثيفي فرش انجام مي شود. شوينده ي فرش ماشيني با فرش دست بافت كاملاً متفاوت است. فرشي كه خيلي كثيف نيست را با فرشي كه بسيار كثيف است را نبايد با يك شوينده شست زيرا نوع شوينده بر حفظ و ثبات رنگ و سلامتي بافت فرش بسيار موثر است. توجه به همين مسائل ساده باعث مي شود كه يك قاليشويي به اعتبار برسد.

شست و شوي فرش به صورت مكانيزه

شست فرش در قاليشويي كه ماشين آلات به روز و پيشرفته دارد بسيار بهتر انجام مي شود تا قاليشويي هايي كه ماشين آلات قديمي و فرسوده دارد يا بخش هايي از شست و شو را با دست و توسط پرسنل انجام مي دهد. ماشين آلات پيشرفته باعث مي شود كه كم ترين آسيب به فرش ها وارد شود و در مراحل مختلف شست و شو پارگي ايجاد نشود.

قاليشويي ايرانيان بهترين گزينه براي شست و شوي فرش ارزشمند شما

شست و شوي اصولي فرش موجب حفظ كيفيت فرش مي شود

خشك كردن فرش در گرمخانه

بعد از اتمام تمامي مراحل شست و شو مهم ترين مرحله خشك كردن صحيح فرش است. يك قاليشويي معتبر مجهز به گرمخانه است و از نگه داري فرش در هواي آزاد خودداري مي كند و فرش را به صورت كاملاً خشك به مشتري تحويل مي دهد. نگه داري كردن فرش در هواي آزاد ممكن است باعث شود فرش در معرض نور خورشيد يا باران و يا سردي هوا قرار گيرد كه موجب آسيب رسيدن به بافت فرش خواهد شد.


انتخاب شما در مورد اين كه فرش خود را به كدام قاليشويي تحويل دهيد (بهترين قاليشويي در تهران) در نتيجه كار بسيار مهم است. از مهم ترين ملاك ها در انتخاب قاليشويي، متعهد بودن مديريت و پرسنل قاليشويي است كه به شما اين اطمينان را مي دهد كه فرش خود را با بهترين كيفيت تحويل بگيريد. قاليشويي ايرانيان مي تواند يك انتخاب عالي براي شست و شوي فرش شما باشد تا در نهايت از فرش تميزي كه تحويل مي گيريد احساس رضايت داشته باشيد. اين قاليشويي داراي تمامي تجهيزات لازم براي شست و شوي فرش شما به بهترين نحو ممكن است. تحويل به موقع و برخورد مناسب با مشتري از جمله مسائل مهمي است كه در اين قاليشويي مورد توجه بسيار است.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۲:۰۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی