قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران

قاليشويي هفت حوض

ني ني بان

اگر به دنبال قالي شويي ۲۴ ساعته در تهران هستيد، در اين مقاله با ما همراه شويد تا علاوه بر معرفي بهترين قاليشويي‌هاي شبانه‌ روزي شما را با نحوه كار آن‌ها بيشتر آشنا كنيم.


در تمامي خانه‌هاي ايراني فرش و قالي جايگاهي ويژه در كامل كردن دكوراسيون دارند. فرش‌ها ي‌توانند زيبايي خاصي به فضاي پذيرايي، اتاق‌ها و راهروها بخشند و روي انواع كف‌پوش‌، پاركت و موكت قابل استفاده هستند. اما نكته بسيار مهم در نگهداري آن‌ها نظافت و شستشوي مرتب فرش‌ها است. ما در اين مقاله با معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران قصد داريم تا فرآيند نگهداري فرش‌ها را در سال جديد برايتان ساده‌تر كنيم.

در اين مقاله مي‌خوانيد:

چرا بهتر است فرش‌هايمان را براي شستشو به قاليشويي بسپاريم؟
نحوه شستشوي فرش در قاليشويي‌ها
معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
بيشتر بخوانيد: اعلاشويي فرش چيست و چگونه انجام مي‌شود؟

معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
شستشوي فرش‌ها تقريبا سالي يك بار مي‌تواند در طولاني شدن عمر آن‌ها موثر باشد. همچنين اگر به طور مرتب فرش‌ها را شستشو ندهيد، گرد و غبار روي فرش‌ها مي‌تواند براي شما و اعضاي خانواده‌تان بيماري و حساسيت ايجاد كند. بر اين اساس تصميم گرفتيم مقاله‌اي درباره معرفي قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران داشته باشيم و شما را با نحوه شستشوي فرش‌ها در قاليشويي‌ها بيشتر آشنا كنيم.

پيشنهاد ويژه ني ني بان: تشك آنتي رفلاكس كودك، يك راه حل عالي!

چرا بهتر است فرش‌هايمان را براي شستشو به قاليشويي بسپاريم؟


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
بسياري از خانواده‌ها براي صرفه‌جويي و به حداقل رساندن هزينه‌ها به راه‌هاي شستشوي خانگي روي مي‌آورند. اما بايد بدانيد كه شستشوهاي خانگي و غير اصولي مي‌تواند به فرش‌هاي شما آسيب‌ وارد كند. از جمله عواملي كه در شستشوي خانگي مي‌تواند به فرش‌ها آسيب بزند، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

استفاده نادرست و غير اصولي از شامپوهاي فرش


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
زماني كه شامپو فرش را به درستي استفاده نكنيد و مقدار زيادي از آن را روي فرشي كه كاملا خيس نشده بريزيد، به فرش آسيب مي‌رسانيد. همچنين با وجود عدم دسترسي به آب پرفشار در خانه‌ها و نبود ابزار مناسب براي شستشوي فرش، بدون شك مواد شوينده روي فرش باقي خواهد ماند.

مطالب پيشنهادي: با فرش ترك جديد، خانه ات را به روز كن

اين در حالي است كه در قاليشويي فرش‌ها به صورت حرفه‌اي نظافت مي‌شوند و مواد شوينده‌اي را كه براي شستن فرش استفاده مي‌شود خيلي سريع با دستگاه‌هايي كه آب را با فشار به فرش مي‌پاشد، كاملا پاك مي‌كنند.

خيس ماندن بيش از اندازه فرش


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
زماني كه شستشوي فرش در خانه‌ها انجام مي‌شود، فرش براي مدت زيادي خيس و مرطوب باقي مي‌ماند. در اين صورت ممكن است رنگ فرش تغيير كند، از بين برود يا در برخي موارد فرش‌ها به دليل جابجايي در حالت مرطوب و خيس پاره مي‌شوند.

در صورتي كه رطوبت فرش به موقع از آن خارج نشود، مي‌تواند آسيب‌هايي جدي از قبيل تغيير رنگ، تغيير شكل الياف و پارگي براي فرش ايجاد كند.
همچنين خشك نشدن به موقع فرش باعث تغيير شكل يا باد كردن الياف آن مي‌شود كه آسيبي جدي به فرش وارد خواهد كرد. اين در حالي است كه در اكثر قاليشويي‌ها از دستگاه‌هاي خشك كن براي كاهش رطوبت و زودتر خشك شدن آن استفاده مي‌شود.

قرار دادن اجسام سنگين روي فرش خيس

اين يك باور اشتباه است كه براي خارج شدن هرچه سريع‌تر رطوبت و آب از بافت فرش، بهتر است اجسام سنگيني را روي آن قرار دهيم. همين كار آسيبي جدي به فرش و بافت آن ايجاد خواهد كرد و ممكن است باعث تغيير شكل آن شود.

بيشتر بخوانيد: نحوه شستشوي فرش در قاليشويي اديب

نحوه شستشوي فرش در قاليشويي‌ها


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
براي شستشوي فرش در قاليشويي ۲۴ ساعته يا ساير قاليشويي‌ها از روش‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. كه در ادامه به برخي‌ از آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

استفاده از خشك كن مكنده


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
اين روش رطوبت فرش را بعد از شستشو به خوبي كنترل مي‌كند. در اين روش با استفاده از تجهيزات پيشرفته فرش به ميزان بسيار كمي مرطوب مي‌شود. شستشوي فرش در اين روش تقريباً مانند روش‌هاي خانگي است. در اين روش با استفاده از دو برس بسيار بزرگ مواد شوينده روي سطح فرش پخش مي‌شود و پس از زدودن لكه‌ها و كثيفي‌ها از روي فرش، كف ايجاد شده توسط دو مكنده قوي كاملا از روي فرش برداشته مي‌شود. در حين فرآيند مكش خيسي و رطوبت فرش نيز تا حد زيادي از بافت آن خارج خواهد شد.

پيشنهاد ويژه ني ني بان: انواع فرش پرز بلند، فرش شگي چيست و چه مزايا و معايبي دارد؟

استفاده از مواد شوينده مخصوص


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
برخي از قاليشويي‌ها از محصولات به خصوصي براي شستشوي فرش استفاده مي‌كنند. اين شوينده‌ها عاري از هرگونه موادي هستند كه به فرش آسيب برساند. يكي از مزيت‌هاي استفاده از اين شوينده‌هاي مخصوص اين است كه مواد شوينده داخل بافت فرش باقي نمي‌ماند و براي شستشو به آب زيادي نياز نيست. بنابراين مي‌توان فرش را خيلي سريع خشك كرد.

مطالب پيشنهادي: انتخاب قاليشويي يا خشكشويي فرش

معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران


معرفي ۶ قاليشويي ۲۴ ساعته در تهران
در اين بخش قصد داريم تا ۶ تا از بهترين قاليشويي‌هاي ۲۴ ساعته كه در تهران آماده خدمات رساني هستند، به شما معرفي كنيم. اين قاليشويي‌ها در هر زماني از شبانه روز آماده به خدمت بوده و پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.

۱.قاليشويي تهران اوغلي

۲.قاليشويي گلديس

۳.قاليشويي آيدين

۴.قاليشويي سه سوت

۵.قاليشويي و رفوگري فرهي

۶.قاليشويي مادر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۹:۲۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی