قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

بهترين قاليشويي شمال تهران از ديدگاه مردم

بهترين قاليشويي تهران از نظر مردم

افكار نيوز

يافتن يك قاليشويي قابل اعتماد در تهران ساده نيست به سبب آن كه تعداد شركت هاي قاليشويي بسيار بالاست و تشخيص آن كه كدام قاليشويي بهتر است كمي دشوار است با بررسي هاي انجام شده به معرفي يك قاليشويي معتبر در شمال تهران ميپردازيم كه بهترين قاليشويي شمال تهران از ديدگاه مردم انتخاب شده است .

بهترين قاليشويي شمال تهران از ديدگاه مردم
فرش يكي اجزاي مهم خانه يا محل كار ميباشد كه بيشترين مشكلات را در نظافت براي ما به همراه دارد و دليل اين امر است كه اكثرا نميتوانيم آنها را در لباسشويي قرار دهيم و نياز به شستشو و يا خشكشويي خاصي دارند همچنين مهم است آنها را به طور مرتب تميز كنيم زيرا منبع گرد و غبار و كنه هايي هستند كه باعث تجمع و آلرژي مي شوند اما هر چقدر كه از فرش ، موكت و مبل هايمان مراقبت كنيم و مدام آنها را تميز كنيم بهتر است در بازه زماني 6 الي 12 ماهه توسط يك قاليشويي معتبر شستشو داده شوند ، يافتن يك قاليشويي قابل اعتماد در تهران ساده نيست به سبب آن كه تعداد شركت هاي قاليشويي بسيار بالاست و تشخيص آن كه كدام قاليشويي بهتر است كمي دشوار است با بررسي هاي انجام شده به معرفي يك قاليشويي معتبر در شمال تهران ميپردازيم كه بهترين قاليشويي شمال تهران از ديدگاه مردم انتخاب شده است .

بهترين قاليشويي شمال تهران
براي بهترين بود در منطقه شمال تهران كه داراي جمعيت كثيري است و تعداد قاليشويي كم نيست ميبايست داراي ويژگي هايي منحصري بود . قاليشويي شهرزيبا واقع در شمال تهران از بهترين قاليشويي هاي اين منطقه ميباشد با ما همراه باشيد تا ويژگي هاي اين قاليشويي را مورد بررسي قرار دهيم :

چرا نبايد به هر كارخانه قاليشويي اعتماد كنيم؟ + راه كارها و پيشنهادات
بهترين قاليشويي هادر تهران
داراي مجوز رسمي : اين قاليشويي زير نظر اتحاديه فعاليت مي كند و در بازه هاي زماني مختلف توسط ماموران اتحاديه مورد بررسي قرار ميگيرد تا نظافت و مقررات رعايت شود همچنين قيمت هاي پايه اي يك قاليشويي مجاز توسط اتحاديه ابلاغ ميگردد و قاليشويي موظف به رعايت آنهاست .
سريع و با كيفيت : قاليشويي شهرزيبا در شمال تهران با استفاده از تكنيك و روش هاي مخصوص به سرعت شستشو فرش ها را انجام مي دهد و در عين حال با بالاترين درجه كيفيت خدمات خود را ارائه مي دهد .
داراي دستگاه هاي قاليشويي : امروزه در قاليشويي ها شستشو و دگر خدمات با دستگاه هاي مخصوص انجام ميگردد در قاليشويي شمال تهران دستگاه هاي مورد استفاده بسيار پيشرفته هستند و از جديدترين دستگاه هاي روز دنيا استفاده ميشود همچنين دستگاه ها در بازه هاي زماني مختلف مورد بررسي قرار ميگيرند تا از سلامت آنها اطمينان حاصل گردد و خدمات با بالاترين كيفيت انجام شود .
داراي تكنيك و روش هاي خاص : در قاليشويي شمال تهران تكنيك و روش هايي مخصوص براي ارائه خدمات وجود دارد ، اين تكنيك ها آزمايش شده و استاندارد هستند براي مثال شستشو بدون آسيب و عميق انجام ميشود .
كاركنان با تجربه و طاهر : ظاهرا شستشو فرش آسان است اما نيازمند به آموزش هايي ميباشد تا به سلامت فرش آسيبي نرسد همچنين در انجام خدمات به خصوص شستشو لازم است مواردي را رعايت كرده تا به سلامت فرد نيز اسيب وارد نشود ، در قاليشويي شمال تهران آموزش هاي لازم به كاركنان داده شده است ، همچنين كاركنان اين قاليشويي افرادي طاهر و با وجدان مي باشند تا نظافت به صورت كامل در اين قاليشويي در نظر گرفته شود .
شستشو به روش اسلامي در قاليشويي شمال تهران
زماني كه فرش دچار آلودگي ناشي از ادارا انسان يا حيوان ، خون ميشود فرش از نظر اسلامي نجس شده است و براي پاكيزه شدن آن بايد به روش هاي اسلامي شستشو داده شوند ، در قاليشويي شمال تهران تمامي فرش ، موكت و مبل ها به روش اسلامي شستشو داده ميشوند حتي اگر ذكر نشده باشد فرش نجس است .

مراحل شستشو فرش در قاليشويي شمال تهران
شستشو فرش ، موكت و مبل در قاليشويي شمال تهران در چندين مرحله صورت ميگيرد اين مراحل به مواردي مانند جنس ، ميزان فرسودگي ، ميزان آلودگي وابسته است با بررسي اين موارد برنامه ريزي براي ارائه خدمات مخصوص فرش ، موكت و مبل شما انجام ميگردد ، در ادامه شستشو يي كه به طور معمول انجام ميگردد را ذكر خواهيم كرد يعني اگر فرش شما جنس به خصوصي نداشته باشد و آلودگي آن به صورت عميق و فرسودگي آن زياد نباشد مراحل زير صورت ميگيرد:

مرحله اول : بازرسي

تيم قاليشويي شمال تهران تا آنجا كه ممكن است در مورد نوع فرش و خصوصيات ذاتي كه ممكن است بر تميز شدن فرش تاثير بگذارد تعيين خواهند كرد و براي اثر گذاري با كيفيت بالا در نظر خواهد گرفت .

مرحله دوم : غبارگيري فرش

در اين مرحله غبارهاي روي فرش با استفاده از دستگاه هاي مخصوص گرفته ميشود ، در گذشته غبار گيري با استفاده از چوب انجام ميشد ابتدا فرش ها به صورت عمودي روي طناب قرار ميگرفتند و سپس با چوب به روي آن ضربه زده ميشد كه به الياف فرش آسيب مي رسيد اما دستگاه هاي مورد استفاده در اين قاليشويي استاندارد و مخصوص غباري فرش هستند .

مرحله سوم : لكه گيري فرش

در اين مرحله لكه هاي موجود در فرش با استفاده از تكنيك و روش هاي مخصوص از بين ميروند ، روش هاي به كارگيري تضميني هستند كه به صورت نيمه سنتي انجام ميگيرد به منظور آن كه با استفاده از دستگاه مخصوص لكه گيري و كاركنان قاليشويي .

بهترين قاليشويي شمال تهران از ديدگاه مردم

مرحله چهارم : شستشو فرش

فرش با از برنامه ريزي انجام شده روي آن توسط افراد يا فرد متخصص با استفاده از جديدترين دستگاه ها شستشو فرش صورت ميگيرد ، فرش ها كاملا به صورت استاندارد و تميز شستشو داده ميشوند ، براي ديدن نحو شستشو فرش به وبسايت قاليشويي شمال تهران سر بزنيد

مرحله پنجم : آبگيري فرش

در اين مرحله فرش در دستگاه هاي مخصوص كه فرش به صورت استوانه اي در آن قرار ميگيرند آبگيري ميشوند و آب هاي جمع شده در عمق فرش به صورت كاملا صحيح از فرش جدا ميشوند .

مرحله ششم : خشك فرش

پس از شستشو فرش و آبگيري آن فرش ها به گرمخانه انتقال ميابند ، گرمخانه محلي مناسب با گرماي استاندارد و يكدست براي خشك شدن فرش هاست ، احتمالا مي دانيد كه خشك شدن فرش توسط خورشيد به الياف آن آسيب ميرساند و در يك قاليشويي معتبر اين روش بلااستفاده است در گرمخانه فرش ها به صورت يكدست با گرماي مناسب با فرش ها شستشو داده ميشوند .

مرحله هفتم : اتمام

در اين مرحله فرش خشك شده است و با استفاده از فرچه هاي نرم مخصوص فرش ، شانه زده ميشوند و در اخر بازرسي نهايي روي آنها صورت ميگيرد ، فرش شما در كاور هاي مخصوص قرار ميگيرد و سپس به آدرس شما تحويل داده ميشوند .

نكته: شستشو به صورت اسلامي در قاليشويي تهران انجام ميگردد و در مراحل گفته شده مواردي كه از نظر اسلامي فرش پاكيزه ميشود در نظر گرفته ميشود .

سمساري مرزداران

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۱:۴۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی