قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

آشنايي با خدمات قاليشويي نوين + تخفيف عيدانه

قاليشويي ونك

فارس نيوز

در گذشته مردم براي شستن فرش، قالي، مبلمان و ... از روش‌هاي سنتي استفاده مي‌كردند كه نيازمند صرف زمان، انرژي و هزينه‌هاي زيادي بود.


آشنايي با خدمات قاليشويي نوين + تخفيف عيدانه
همچنين به فضا و آب زيادي نيز نياز داشت. امروزه همه مي‌توانند از خدمات قاليشويي‌ استفاده كنند و در سريع ترين زمان ممكن لوازم خود را تميز كرده و شستشو دهند. اين شركت‌ها خدمات متنوعي به مشتريان خود ارائه مي‌كنند و از نيروهاي متخصص و تجهيزات مدرني برخوردار هستند و مي‌توانند انواع فرش‌ها را به شكلي تخصصي شستشو دهند و از آسيب ديدن آنها جلوگيري كنند. قاليشويي نوين به‌عنوان يكي از معتبرترين و شناخته‌شده‌ترين شركت‌هاي قاليشويي تهران شناخته مي‌شود كه بيش از دو دهه سابقه فعاليت داشته و چندين شعبه معتبر در نقاط مختلف تهران و كرج دارد. در ادامه مطلب به معرفي قاليشويي نوين و انواع خدمات آن مي‌پردازيم.

چرا بايد از خدمات قاليشويي استفاده كرد؟

فرش، قالي، گليم، مبلمان، پرده و ... از جمله لوازم ارزشمند و كاربردي منازل هستند و تميزي آنها نقش ويژه‌اي در زيبايي و جذابيتشان دارد. شستن فرش به روش سنتي مي‌تواند مشكلات و چالش‌هاي متعددي داشته باشد كه مهم‌ترين آنها مصرف آب زياد، مصرف شوينده‌ها، صرف وقت و انرژي زياد و ... هستند. استفاده از خدمات قاليشويي مي‌تواند مزاياي متعددي داشته باشد. مهم‌ترين آنها شامل موارد زير هستند:

فرش‌ها از مواد و الياف مختلفي ساخته شده و انواع مختلفي دارند. بنابراين تميز كردن و شستن هر كدام از آنها نيازمند استفاده از مواد و روش‌هاي خاصي است. شركت‌هاي قاليشويي از كاركنان متخصص و نيروهاي ماهري بهره‌مند هستند. همچنين آشنايي كاملي با انواع فرش‌ها دارند و بهترين روش را براي شستشوي آنها را انتخاب مي‌كنند.
در قاليشويي ها از دستگاه و تجهيزات مدرن و باكيفيت براي شستشوي انواع فرش‌ها استفاده مي‌شود.
گردگيري و از بين بردن لكه‌ها توسط جاروبرقي‌هاي صنعتي و دستگاه‌هاي مخصوص انجام مي‌شود. درصورتي‌كه فرش آسيب ديده باشد توسط كارشناسان حرفه‌اي ترميم مي‌شود.
براي هر نوعي فرشي با هر نوع اليافي از مواد شوينده مخصوصي استفاده مي‌شود به‌گونه‌اي كه آسيبي به بافت فرش‌ها وارد نمي‌شود.
شستشوي فرش‌ها در قاليشويي با توجه به حرفه‌اي و تخصص بودن كار باعث افزايش طول عمر آنها مي‌شود.
استفاده از خدمات شركت‌هاي قاليشويي باعث مي‌شود كه افراد در هزينه‌ها، زمان و انرژي خود صرفه‌جويي كنند.





خدمات قاليشويي نوين

قاليشويي نوين اولين بار در سال 1378 فعاليت خود را شروع كرد و بيش از دو دهه است كه خدمات متنوعي به مشتريان خود ارائه مي‌كند و همواره در تلاش بوده است كه رضايت حداكثري مشتريان خود را به دست بياورد. اين قاليشويي با داشتن مجوزهاي قانوني زير نظر اتحاديه قاليشويان تهران فعاليت داشته و داراي 5 شعبه در تهران و يك شعبه در كرج است. از جمله مهم‌ترين خدمات قاليشويي نوين مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

شستشوي انواع فرش و قالي

قاليشويي نوين با بهره بردن از به‌روزترين و مدرن‌ترين تجهيزات و دستگاه‌هاي روز دنيا و همچنين برخورداري از نيروهاي متخصص و كارشناس انواع فرش‌هاي دستبافت و ماشيني را با استفاده مواد شوينده نانو و استاندارد شستشو مي‌دهد. تمامي مراحل شستشوي فرش شامل بررسي اوليه، جارو كشيدن و حذف گردوغبار، لكه‌برداري، شستشو، آبكشي و خشك ‌كردن نهايي در اين قاليشويي به‌صورت مكانيزه، تخصصي و قاعده‌مند انجام مي‌شود. علاوه بر شستن فرش‌ها در اين قاليشويي خدماتي همچون شستن مبلمان، موكت، پرده و ... انجام مي‌شود.

تعمير و ترميم فرش‌ها

از ديگر خدمات قاليشويي نوين مي‌توان به تعمير و ترميم فرش‌ها اشاره كرد. بعضي اوقات فرش‌هاي مشتريان دچار آسيب و خسارت‌هايي شده‌اند كه لازم است حتماً توسط كارشناسان متخصص بررسي و برطرف شوند. از جمله مهم‌ترين خدمات تعمير و ترميم فرش‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

ممكن است افراد در منزل اقدام به شستن فرش‌هاي دستبافت و ماشيني كنند و از مواد شوينده‌اي استفاده نمايند كه باعث تداخل رنگ‌هاي فرش شود. قاليشويي نوين به كمك كارشناسان متخصص و با استفاده از مواد مخصوص رنگ‌برداري فرش‌ها را به بهترين شكل ممكن انجام مي‌دهد.
قاليشويي نوين از كارشناسان متخصص و حرفه‌اي در زمينه رفو و تعمير فرش‌ها برخوردار است و چنانچه فرش‌ها به رفو نياز داشته باشند با بهترين متدهاي روز دنيا ترميم و رفو مي‌شوند و مشكلاتي اعم از سوراخ شدگي، پارگي، سوختگي و… به‌راحتي توسط متخصصان برطرف مي‌شوند.
در اين قاليشويي خدمات ترميم ريشه فرش نيز انجام مي‌شود. با توجه به آنكه فرش‌ها به‌مرورزمان و پا خورده و فرسوده مي‌شوند، ريشه آنها نمايان مي‌شود. چنانچه ريشه فرش از بين رفته، ريخته يا پاره شده باشد توسط كارشناسان متخصص ريشه زني يا ريشه بافي مجدد مي‌شود فرش به حالت ابتدايي در مي‌آيد.

خدمات خشكشويي

از ديگر خدمات قاليشويي نوين مي‌توان به خشك‌شويي اشاره كرد كه شامل خشك‌شويي انواع مبلمان خانگي، موكت‌ها، مبلمان اداري، خوشخواب، پرده‌ها و ... هستند. قاليشويي نوين با استفاده از انواع دستگاه‌هاي مدرن مانند بخارشوي و مواد شوينده نانو انواع لكه‌ها و آلودگي‌ها را از لوازم عنوان شده تميز مي‌كند.



تخفيف ويژه قاليشويي نوين به مناسب نوروز 1401

قاليشويي نوين به‌عنوان يكي از معتبرترين شركت‌هاي قاليشويي در تهران و كرج شناخته مي‌شود كه علاوه بر خدمات عنوان شده خدمات ويژه‌اي نيز به مشتريان خود ارائه مي‌كند كه مهم‌ترين آنها شامل ارائه مقالات متعدد آموزشي در مورد شستن پرده، فرش، مبل و ...، ارائه مشاوره به مشتريان توسط كارشناسان متخصص، ارائه خدمات به مشتريان در تمام طول سال حتي ايام تعطيل، خدمات‌رساني در تمامي ساعات شبانه‌روز و ... مي‌باشند.

يكي از مهم‌ترين خدماتي كه اين قاليشويي هرساله به مشتريان خود ارائه مي‌كند ارائه تخفيف نوروزي قاليشويي نوين است. اين قاليشويي براي جلب رضايت حداكثري مشتريان خود و به مناسبت فرارسيدن عيد باستاني نوروز يك تخفيف ويژه 30 درصدي عيدانه در نظر گرفته است و مشتريان مي‌توانند با ثبت سفارش به‌صورت آنلاين از طريق وب‌سايت اين قاليشويي از خدمات اين شركت بهره‌مند شوند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۸:۰۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی