قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

براي شكايت از قاليشويي چه بايد كرد؟

قاليشويي تسليحات

در اين مقاله كه به كوشش واحد تحقيقات قاليشويي بنفشه تهران تهيه شده است، قصد داريم بررسي كنيم براي شكايت از قاليشويي چه بايد كرد.


به گزارش برنا، امروزه كه كلان شهر هايي همچون تهران، پر از واحد هاي ساختماني شده است دغدغه ها و نبود فضاي حياط مانند باعث شده است افراد به دنبال يك قاليشويي مناسب براي شستن فرش هاي خود باشند. يك قاليشويي مناسب و معتبر اغلب فرش ها را مرتب و تميز مي كند و در زمان مقرر نيز تحويل صاحب آن مي دهد اما در برخي موارد نيز مشاهده شده است كه صاحب فرش ها از كار قاليشويي راضي نباشند و اعتقاد داشته باشند كه فرش ها به حد كافي تميز نشده است يا به آن آسيب رسيده است.

در اين موارد اغلب به اين فكر مي افتند كه از قاليشويي شكايت كنند و ما در اين مقاله كه به كوشش واحد تحقيقات قاليشويي بنفشه تهران تهيه شده است، قصد داريم بررسي كنيم براي شكايت از قاليشويي چه بايد كرد.

مراحل ثبت شكايت از قاليشويي:
اولين مرحله اي كه براي انتقاد و شكايت از يك قاليشويي بهتر است طي كنيد تماس با خود قاليشويي است زيرا بسياري از قاليشويي ها هنگامي كه شكاياتي همچون تميز نشدن فرش ها يا باقي ماندن آثار شوينده بر آن ها را دريافت مي كنند اقدام به رفت مشكلات به وجود آمده مي كنند و يا در صورت آسيب رسيدن به بافت فرش ها اقدام به پرداخت خسارت مي نمايند و مشكل رفع خواهد شد. اما اگر با تماس با قاليشويي مورد نظر پاسخ درستي دريافت نكرديد مي توانيد سراغ مرحله ي بعدي برويد و از راه ديگري مشكل خود را حل كنيد.

مرحله دومي كه براي شكايت از يك قاليشويي مي توان انجام داد مراجعه به مراجع قانوني مي باشد و بهترين مرجعي كه براي شكايت از يك قاليشويي وجود دارد تماس با اتحاديه قاليشويي مي باشد. اتحاديه ها داراي بخش هاي مختلفي هستند كه يكي از اين بخش ها، بخش رسيدگي به شكايات مي باشد كه با اين بخش مي توان هم از طريق تماس تلفني و هم از طريق مراجعه حضوري ارتباط برقرار كرد و شكايت خود را ثبت نمود‌. اتحاديه ها داراي كارشناساني مي باشند كه پس از ثبت شكايت در اتحاديه، موظف مي شوند به محل بروند و شرايط موجود را بررسي نمايند و مقصر را شناسايي كنند.

اگر كارشناس تشخيص دهد كه قاليشويي در انجام وظايف خود كوتاهي نموده و باعث آسيب به فرش شده، قاليشويي را موظف مي كنند كه اقدام به پرداخت خسارت نمايد و مشتري را راضي كند‌. از ديگر وظايف يك اتحاديه ارائه يك ليست از شماره و آدرس بهترين قاليشويي هاي فعال مي باشد كه مي تواند به مشتري كمك شاياني بكند و خيال او را از به وجود آمدن مشكلات متعدد راحت كند.

اما دلايل مختلفي براي شكايت از يك قاليشويي وجود دارد كه در ادامه چند مورد از اين دلايل را بررسي خواهيم نمود‌.

قاليشويي بنفشه تهران + شكايت از قاليشويي

دلايل مختلف شكايت از قاليشويي:
تميز نشدن فرش:
همه ما زماني فرش را به قاليشويي مي دهيم كه كثيف باشد پس انتظار داريم فرش را در حالت تميزي دريافت كنيم پس تميز نشدن فرش مي تواند يكي از دلايل عدم رضايت از قاليشويي باشد. توصيه مي شود هنگامي كه اقدام به تحويل فرش مي نماييد، همان جا فرش را چك كنيد و از تميزي آن در حد مطلوب اطمينان حاصل نماييد و در صورتي كه تميزي آن به حد مطلوب نرسيده باشد فرش را به قاليشويي پس دهيد تا مشكل را رفع نمايند در واقع وظيفه قاليشويي اين است كه فرش را تميز تحويل دهد اما اگر قاليشويي از انجام اين وظيفه سر باز زد مي توانيد سراغ اتحاديه رفته و شكايت خود را ثبت نماييد.

زرد شدن فرش:
يكي از مشكلات متعددي كه در اغلب فرش ها ممكن است پيش بيايد تغيير رنگ و زرد شدن فرش هاست كه به خاطر به كار نبردن شوينده هاي مناسب در شستن فرش پيش مي آيد و اغلب قاليشويي ها نيز اين مورد را درك مي كنند و بدون پيش آمدن هيچ مسئله اي فرش را تحويل گرفته و مشكل آن را برطرف مي كنند.

لك شدن فرش:
دردسر ديگري كه هنگام تحويل گرفتن فرش و بررسي آن ممكن است با آن مواجه شويد لك شدن فرش است كه مي توان آن را به قاليشويي اطلاع رساني كرد و درخواست رفع مشكل كرد اما همانند ديگر مشكلاتي كه به آن اشاره نموديم مي توان در صورت به مشكل خوردن با قاليشويي، با اتحاديه تماس گرفت و پيگيري نمود.

پاره شدن فرش:
اتفاقي كه برخي اوقات ديده شده كه اتفاق افتاده پاره شدن فرش مورد نظر مي باشد كه تاثير مستقيمي بر قيمت فرش خواهد گذاشت. يك قاليشويي معتبر قبل از دريافت نمودن فرش از صاحب آن، به طور كامل آن را بررسي نموده و اگر موردي بود يا احتمال پاره شدن فرش را مي داد با صاحب آن تماس گرفته و به گوش صاحب فرش خواهد رساند.

تاخير در تحويل فرش:
بد قولي و دير تحويل دادن فرش به صاحب آن مي تواند يكي ديگر از موارد آزار دهنده اي باشد كه براي افراد اتفاق مي افتد. البته اگر فرش هاي خود را به يك قاليشويي معتبر تحويل دهيد مطمئنا سر موعد نيز تحويل خواهيد گرفت اما اگر فرش را در زمان مقرر تحويل نگرفتيد و با تماس با قاليشويي نيز نتيجه ي مناسبي را دريافت نكرديد مي توانيد به اتحاديه مراجعه كنيد.

نحوه تماس با اتحاديه:
همانطور كه به آن اشاره نموديم يكي از راه هاي حل مشكلات با قاليشويي، تماس با اتحاديه است كه اتحاديه در هر شهري شماره تماسي جداگانه دارد و مي توان از طريق سرچ در گوگل شماره را پيدا نمود. اما شماره اي كه با تماس گرفتن با آن مي توانيد با اتحاديه شهر تهران ارتباط برقرار نماييد شماره تماس 66881243 و شماره فكس 66859702 مي باشد.

شيشه بري يوسف آباد

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۱:۱۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی