قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش
۵ هزار قالي‌باف، عضو صندوق بيمه روستاييان آذربايجان‌غربي هستند
 
 
 
اروميه- ايرنا- مدير صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير آذربايجان‌غربي گفت: تاكنون حدود پنج هزار قالي‌باف در اين استان به عضويت اين صندوق درآمده‌ كه با تحقق اين امر، اميد به آينده آنان در خصوص استفاده از مزاياي بيمه افزايش يافته است.
 
يونس معزز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ۷۲ هزار قالي‌باف در آذربايجان‌غربي فعال هستند كه از اين تعداد، تنها ۱۵ هزار نفر در قالب تامين اجتماعي بيمه بوده و بقيه مي‌توانند در صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير بيمه شوند.
 
وي ادامه داد: قالي‌باف‌ها هم به جمع مشمولان اين صندوق اضافه شده‌اند و امكان پرداخت حق بيمه در اين صندوق براي آنان فراهم است.
 
مدير صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير آذربايجان‌غربي گفت: همچنين برخي قاليبافان بر اساس شغل اظهار شده فردي به عنوان قالي‌باف شناخته شده و تاكنون در اين بخش نيز بيش از هفت هزار نفر تحت پوشش اين صندوق قرار گرفته اند.
 
معزز اضافه كرد: اين صندوق آماده بيمه قالي‌بافان در سراسر آذربايجان‌‎غربي است.
 
وي ادامه داد: افرادي كه قصد انتقال بيمه از تامين اجتماعي به اين صندوق را دارند، مي‌توانند اين امر را انجام داده و ادامه حق بيمه خود را در اين صندوق پرداخت كنند.
 
به گزارش ايرنا، صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير در سال ۱۳۸۴ با مصوبه هيات دولت و به منظور حمايت از روستاييان و عشاير و كشاورزان در ايران تاسيس شد تا اين اقشار نيز زيرپوشش حمايت‌هاي اجتماعي قرار گيرند.
 
اين صندوق يكي از صندوق‌هاي چهارگانه و زيرمجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي است و رويكرد آن ارائه خدمات بيمه اجتماعي بلندمدت به كشاورزان، روستاييان و عشاير در بخش‌هاي مستمري بازنشستگي، از كارافتادگي و فوت است.
 
اطلاعات مربوط به صندوق بيمه اجتماعي روستاييان از طريق دهياري‌ها، بهورزان خانه‌هاي بهداشت، ستادهاي راهبردي شهرستاني شامل فرمانداري‌ها، بخشداري‌ها، ادارات جهادكشاورزي، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش تامين مي‌شود.
 
علاوه‌بر روستاييان و عشاير كاركنان شركت‌هاي فني مهندسي و شبه كشاورزي مستقر در روستاها و شهرهاي زير ۲۰ هزار نفر و كاركنان شركت‌هاي نظام دامپزشكي نيز مي‌توانند تحت پوشش اين صندوق قرار گيرند.
 
تمامي روستاييان و عشاير و كشاورزان غيرساكن كه بالاي ۱۸ سال سن دارند، مي‌توانند با مراجعه به كارگزاري‌ها خودشان را تحت پوشش اين صندوق قرار دهند تا بتوانند در زمان تهديد معيشت خانواده با عزت و كرامت از مزيت‌هايي كه صندوق فراهم كرده است، استفاده كنند.
 
 
۱۲۹ هزار نفر در آذربايجان‌غربي در اين صندوق بيمه شده‌اند.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۵۲:۱۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی