قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

انتخاب رنگ فرش اتاق‌خواب

اتاق‌خواب‌ها با توجه‌ به اينكه فضاهاي شخصي هر خانه به‌حساب مي‌آيند، ديزاين و طراحي آن با فضاهاي ديگر خانه، متفاوت است. يكي از مؤلفه‌هاي اصلي در انتخاب فرش اتاق‌خواب اين است كه رنگ آن با فضا در تبعيت كامل باشد.

 

به گزارش ايسنا بنابر اعلام ديجي فرش، با توجه‌ به اينكه امروزه متراژ خانه‌ها از حداقل ميزان خود بهره‌مند است، اتاق خواب هاي هر واحد مسكوني، كوچك و محدود شده‌اند. به همين منظور بهتر است كه از فرش‌هايي استفاده كنيم كه به صورت ساده بوده و يا از طرح و نقش مختصري بهره‌مند باشد. براي انتخاب رنگ مناسب فرش اتاق‌خواب بهتر است از رنگ‌هاي خنثي استفاده شود. زيرا به علت محدود بودن اين فضا، استفاده از رنگ‌هاي با تناليته خيلي گرم يا خيلي سرد ممكن است ارتعاش انرژي اتاق‌خواب را دستخوش نوسانات شديد كند.

اخيراً باتوجه به فراگير شدن سبك معاصر در خانه‌ها، استفاده از رنگ طوسي در اتاق‌خواب بسيار رواج يافته است. براي مشاهدة انواع و اقسام فرش‌هاي با رنگ طوسي مي‌توانيد به گالري محصولات سايت ديجي فرش مراجعه كنيد.

 

فرش وينتيج براي اتاق‌خواب

 

فرش‌هاي كهنه‌نما يا وينتيج با توجه‌ به تلورانس رنگ و نوسانات بافتي كه در زمينه خود دارند، جزو محبوب‌ترين فرش‌ها براي اتاق‌خواب محسوب مي‌شوند. اين فرش‌ها با بهره‌گيري از متدها و مدل‌هاي سنتي و اصيل به‌گونه‌اي بافته شده‌اند كه در هر فضا احساس بزرگي و عظمت را ايجاد مي‌كنند.

اگر از جمله افرادي هستيد كه به وقار و ابهت اتاق‌خواب خود اهميت مي‌دهيد، كافي است تا يك فرش وينتيج را با يك تابلوي بزرگ با نماد باستاني را در اتاق‌خواب خود جانمايي كنيد؛ آن‌گاه از منظره به وجود آمده شگفت‌زده خواهيد شد.

 

فرش‌هاي وينتيج اغلب به‌صورت گل برجسته بافته مي‌شوند كه با يك ظرافت خاص مي‌توانيد شاخ و برگ‌هاي قرار گرفته در دل فرش را با طرح كاغذ ديواري اتاق خود هماهنگ كنيد. البته كه اين كار ممكن است دشوار به نظر بيايد، اما با بهره‌گيري از گالري‌هاي فروش فرش كه داراي بيشترين مدل و نمونه هستند، ايجاد اين هماهنگي ساده و آسان خواهد بود. ديجي فرش يكي از اين مجموعه‌ها است كه با توجه به كثرت نمونه‌ها، مناسب‌ترين گزينه محسوب مي‌شود.

 

فرش شگي براي اتاق‌خواب

 

فرش‌هاي پرز بلند يا شگي با توجه به لطافت منحصربه‌فرد و نرمي فوق‌العاده‌اي كه دارند، گزينه بسيار مناسبي براي هر اتاق‌ خواب محسوب مي‌شوند. اين دسته از فرش‌ها كه اخيراً با الياف‌هاي فلوكاتي بافته مي‌شوند، بسيار نرم و لطيف هستند.

شايد بخواهيد بخوانيد: لمينت سراميكي دندان

از آن جايي كه اتاق‌خواب به‌عنوان مكاني براي استراحت و رفاه تلقي مي‌شود، استفاده از يك عنصر كه نرم و لطيف باشد، مي‌تواند القاكننده حس آرامش در فضا شود.

اگر از دسته افرادي هستيد كه همواره به دنبال آسايش و راحتي هستيد، حتماً براي كف اتاق‌خواب خود، از فرش‌هاي شگي استفاده كنيد. اين فرش‌ها كه اغلب آن‌ها به صورت تك‌رنگ بافته مي‌شوند، مي‌توانند انسجام مناسبي را در فضاي شما ايجاد كنند.

 

اين فرش با توجه به نخ‌هاي بلندي كه دارد، مي‌تواند در فضاي شما تصويرسازي يك چمن‌زار با چمن‌هاي بلند باشد.

 

فرش سه‌بعدي براي اتاق‌خواب

 

اين دسته از محصولات مناسب افرادي است كه همواره به دنبال هيجان و جذابيت در فضاي خود هستند. فرش‌هاي سه‌بعدي با توجه به طراحي ويژه‌اي كه دارند، به‌گونه‌اي حقيقي هويدا مي‌شوند كه مواجهه هر فرد با آن مي‌تواند چالش بزرگي براي سنجش ميزان خطاي ديد او باشد.

 

اين فرش‌ها توسط طراحان مجرب نگارگري مي‌شوند و با در نظر گرفتن تمامي ترفندهاي پرسپكتيو در بافت آن، جلوه‌اي را رقم مي‌زند كه مشاهده آن براي هر كس، فوق‌العاده به نظر خواهد رسيد.

 

فرش‌هاي سه‌بعدي اغلب تنوع محدودي دارند و مردم تنها با مدل سياه‌چاله‌ها و چاه‌هاي عميق آن را مي‌شناسند. امروزه توليدكنندگان مختلف با بافت فرش‌هاي با تصاوير متنوع و ناب اين بستر را فراهم كرده‌اند تا تمامي سلايق بتوانند از فرش‌هاي سه‌بعدي استفاده كنند. براي مشاهده نمونه‌هاي متعدد از فرش‌هاي سه‌بعدي مي‌توانيد به مجموعه ديجي فرش مراجعه كنيد.

 

ساير فرش‌هاي مدرن

 

هر چه كه صنعت مد و مدلينگ به جلوتر حركت مي‌كند، نمونه‌ها و مدل‌هاي جديدتري هم توسط توليدكنندگان مختلف روانه بازار مي‌شود. فرش‌هاي مدرني كه با ابعاد ويژه براي اتاق‌خواب‌ها بافته مي‌شوند، در بعضي نمونه‌ها يك شاهكار هنري به‌حساب مي‌آيند.

 

اين فرش‌ها مي‌توانند از نظر جنس متريال، كانال رنگي، شيوه بافت، ابعاد و اشكال و... مختلف و گوناگون باشند. اگر به دنبال فرش‌هايي با مدل‌هاي خاص هستيد، بهتر است به سراغ مجموعه‌هايي برويد كه با توليدكنندگان برند و مرغوبي در تماس باشند.

 

البته همچنان شاهد اين هستيم كه، بعضي‌ها هنوز فرش 1200 شانه را براي فرش اتاق‌خواب انتخاب مي‌كنند.

مقالات ديگر: قاليشويي ديباجي

تنها مجموعه‌هاي برند هستند كه اقدام به توليد محصولات جديد مي‌كنند. به‌عنوان‌مثال مجموعه  ديجي فرش با انعقاد قرارداد با كليه شركت‌هاي معتبر در زمينه توليد فرش، مجموعه‌اي بي‌نظير از فرش‌هاي ويژه  اتاق‌ خواب را پديد آورده است كه مشاهده آن‌ها خالي از لطف نخواهد بود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۸:۲۹ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی