قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

۱۱۷ واحد صنفي فاقد پروانه در شهرستان ري شناسايي شد

 

شهرري - ايرنا - رييس اتاق اصناف شهرستان ري، با اشاره به نظارت ويژه بر بازار طي روزهاي اخير، گفت: ۱۰ تيم بازرسي اتاق اصناف بر روند توزيع و فروش بازار نظارت مي‌كنند كه براساس آن در يك ماه گذشته ۱۱۷ واحد صنفي فاقد پروانه در اين شهرستان شناسايي شد.

 

لطف الله ستاره روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در يك ماه اخير از سه هزار و ۲۰۰ واحد صنفي بازرسي و براساس آن صنوف متخلف سه ميليارد ريال جريمه شد.

 

وي افزود: اتاق اصناف براساس قانون بر واحدهاي صنفي نظارت و رسيدگي مي‌كند و در مدت اخير ۱۶۲ واحد صنفي به دليل احراز تخلفات گران‌فروشي و كم‌فروشي جريمه و پرنده تخلف به ارزش تقريبي بيش از سه ميليارد ريال تشكيل شد.

 

اين مسئول خاطرنشان كرد: در يك سال گذشته به دليل بروز و افزايش مشكلات اقتصادي قدرت خريد مردم كاهش يافته و از آنجا كه قيمت برخي اجناس به‌ صورت روزانه و توسط كارخانه روي كالا درج مي‌شود، لذا صنوف دخالتي در افزايش قيمت‌ها ندارند.

 

ستاره با بيان اينكه ۹ واحد صنفي به دليل رعايت نكردن شيوه نامه هاي بهداشتي جريمه شدند، اضافه كرد: توصيه مي‌شود با توجه به شيوع ويروس كرونا جهت جلوگيري از تجمع در بازار و ضرر واحدهاي صنفي كسبه به سمت فروش اينترنتي بروند.

شايد بخواهيد بخوانيد: روكش ايمپلنت يك روزه

وي ادامه داد: خدمت به مردم را وظيفه خود مي‌دانيم و آمار تشكيل پرونده‌هاي صنوف متخلف و معرفي آنها به تعزيرات حكومتي كه به مراتب بيشتر از ديگر شهرستان‌ها است نشان دهنده تلاش مضاعف كاركنان واحد بازرسي اتاق اصناف شهرستان است.

 

رييس اتاق اصناف شهرستان ري ادامه داد: بازرسان دستگاه‌هاي نظارتي شهرستان ري در جريان بازرسي از انبارها ‌و مراكز عرضه و نگهداري كالاها در ري موفق شدند بيش از هفت هزار و ۷۰۰ عدد انواع روغن خوراكي كه به قصد احتكار و گران‌فروشي در انبارهاي فاقد مجوز و غيررسمي انبارشده بود را شناسايي كنند.

 

ستاره افزود: محتكران اقلام را به قصد افزايش قيمت خريداري و نگه‌داري مي‌كردند تا در صورت كمبود و نياز بازار با افزايش چندين برابري قيمت‌ها اقدام به توزيع كنند.

 

اين مسئول يادآور شد: روغن‌ها به منظور تامين نياز بازار با هماهنگي‌هاي صورت گرفته كليه روغن‌هاي كشف شده با رعايت انصاف و عدالت در شهرهاي دورافتاده، روستاها و بخش مركزي ري به قيمت دولتي توزيع شد.

 

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

 

شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون نفر در جنوب استان تهران واقع شده كه داراي پنج شهر شهرري، باقرشهر، كهريزك، قيامدشت و حسن آباد است.

قاليشويي جردن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۱:۲۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی