قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

شهرري - ايرنا - فرماندار ويژه شهرستان ري اعلام كرد: با همكاري و تعامل دستگاه‌هاي اجرايي و همچنين عزم مديران، توليدكنندگان و صنعتگران در راستاي بهبود شرايط اشتغال، بر اساس آمار سامانه رصد، در سال جهش توليد ايجاد اشتغال در اين شهرستان تاكنون به ميزان ۱۰۸ درصد محقق شده است.

 

حسين توكلي كجاني روز پنجشنبه در جلسه كارگروه اشتغال، سرمايه گذاري و بهبود محيط كسب و كار شهرستان ري گفت: امروز اشتغال بعنوان يكي از موضوعات اساسي كشور دغدغه همه مسئولان دولتي است تا مشكل بيكاري جوانان در كشور مرتفع شود.

 

وي اظهار داشت: بايد از چندگانگي و موازي كاري در موضوع اشتغال اجتناب شود تا اهداف و سياست هاي اشتغالزايي به سرانجام برسد.

 

اين مسئول افزود: طرح مشوق بيمه اي يكي از برنامه هاي دولت تدبير و اميد است تا با اجراي آن شرايط كار براي فارغ التحصيلان دانشگاهي فراهم شود كه در اين راستا بايستي براي استقبال از اين طرح، اطلاع رساني مطلوبي در سطح شهرستان ري صورت گيرد.

 

معاون استاندار تهران خاطرنشان كرد: تشويق مردم به استفاده از كالاي ايراني مي تواند در پويايي توليد و اقتصاد كشور موثر باشد و اين موضوع در دستور كار كارگروه اشتغال شهرستان ري قرار دارد.

 

توكلي ادامه داد: توسعه شركت هاي دانش بنيان در شهرستان ري از اولويت هاي مهمي است كه در اشتغالزايي اثرگذار است و در اين خصوص ظرفيت هاي لازم در شهرستان وجود دارد.

 

به گفته اين مسئول، مشاغل خرد و خانگي از ديگر راهكارهاي ايجاد اشتغال است و ضرورت دارد كميته امداد امام خميني (ره)، ميراث فرهنگي و فني و حرفه اي پيگيري هاي لازم را در سطح شهرستان داشته باشند.

 

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

 

شهرستان ري (به مركزيت شهرري) در حدود يك ميليون نفر جمعيت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

مقالات مرتبط:

قاليشويي زرگنده

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۵:۰۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی