قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش

شبكه يك تا سال ۱۴۰۰ چه سريال‌هايي دارد؟

سريال‌هاي روزهاي ابدي، جلال، دودكش۲، «۸۷ متر»، «افرا» و «پس از آزادي» از جمله سريال هايي هستند كه براي پخش از كنداكتور شبكه يك در نظر گرفته شده اند.

شبكه يك تا سال ۱۴۰۰ چه سريال‌هايي دارد؟

به گزارش بولتن نيوز، شبكه يك سيما چندين سريال در مراحل مختلف نگارش، پيش توليد و تصويربرداري دارد كه از ميان اينها چند سريال كه بخشي از پروسه توليد آنها گذشته است زمان بندي احتمالي پخش آنها هم مشخص شده است.

 

در حال حاضر چند سريال جديد براي شبكه در دست توليد و حتي مراحل پس از توليد قرار دارد كه به نوعي براي پخش از اين شبكه آماده شده است و اين سريال‌ها از دي ماه تا سال ۱۴۰۰ را در بر مي‌گيرند.

 

«روزهاي ابدي» بعد از «خانه امن»

سريال «روزهاي ابدي» با نام قبلي «نفوذ» به كارگرداني جواد شمقدري چند سالي است كه در پروسه نگارش و توليد قرار دارد و تا چند روز ديگر جايگزين «خانه امن» مي‌شود.

 

جواد شمقدري در سريال خود تاريخ انقلاب را از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۴ قسمت نشان مي‌دهد و در اين سريال جمعي از بازيگران ايراني و خارجي جلوي دوربين آن رفته‌اند.

 

«روزهاي ابدي» به تهيه‌كنندگي محسن علي‌اكبري ساخته شده است و در آن بازيگراني چون امين اسكندريان (مهدي نقش اول سريال)، كيميا اكرمي (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفي (پرويز)، حميد گودرزي (نفيسي)، رحيم نوروزي (سُرخو)، علي‌رام نورايي (بكتاش)، صالح ميرزاآقايي (سرهنگ شريف‌زاده)، شهره لرستاني (مادر محبوبه)، زهرا سعيدي (مادربزرگ مهدي) حضور دارند.

 

پخش اين سريال تا بهمن ماه ادامه دارد و در ايام دهه فجر نيز روي آنتن مي‌رود.

 

«روزهاي ابدي» احتمالاً از هشتم دي ماه و در دهه اول اين ماه روي آنتن شبكه يك سيما مي‌رود.

 

فصل دوم «جلال»

سريال «جلال» ساخته حسن نجفي كه سال گذشته فصل اول آن در ايام فجر روي آنتن رفت امسال هم در تدارك توليد فصل دوم است.

 

«جلال» هم سريالي در حال و هواي قيام مردم در تاريخ معاصر و انقلاب است. فصل اول، سريال «جلال» ماجراهايي از سال‌هاي ۱۳۳۸ تا ۱۳۵۶ را به تصوير كشيد و بازيگراني همچون حميرا رياضي، عمار تفتي و برخي ديگر از بازيگران بومي آذربايجان شرقي در آن ايفاي نقش كردند.

 

فصل دوم اين سريال نيز در ۲۶ قسمت آماده مي‌شود كه از قيام مردم تبريز تا پيروزي انقلاب تا آزادسازي سوسنگرد را نشان مي‌دهد.

 

طنز «دودكش ۲»

غير از بازه نوروز كه معمولاً تا آخرين روزهاي اسفند قطعي نخواهد بود كه چه سريالي براي هر شبكه در نظر گرفته شده است سال آينده «دودكش ۲» از جمله سريال‌هايي است كه براي پخش بعد از مجموعه‌هاي نوروزي در نظر گرفته شده است

 

اين سريال به كارگرداني بروز نيك نژاد و تهيه كنندگي زينب تقوايي ساخته مي‌شود كه اين روزها درگير توليد «باخانمان» هستند و بعد از آن سراغ ساخت «دودكش» خواهند رفت.

 

فصل اول سريال «دودكش» به كارگرداني محمدحسين لطيفي و در رمضان سال ۹۲ روي آنتن رفت كه بازيگراني از جمله هومن برق‌نورد، بهنام تشكر و جواد عزتي از جمله بازيگرانش بودند.

 

بعد از آن در سال ۹۵ محمدحسين لطيفي سريال «پادري» را ساخت كه به نوعي با نام فصل دوم اين مجموعه هم محسوب مي‌شد و باز هم قصه‌هاي قاليشويي مشتاق را با بازي هومن برق‌نورد و اميرحسين رستمي به تصوير كشيد كه اين بار محمود رضوي تهيه كنندگي آن را بر عهده داشت اما نتوانست محبوبيت فصل اول را پيدا كند. از جمله دلايلي هم كه براي تغيير نام اين سريال ذكر مي‌شود اين بود كه در آن زمان محمد سرافراز رئيس وقت صداوسيما تمايلي براي سريال‌هاي چند فصلي ندارد.

 

حالا بعد از چند سال قرار است سريالي با عنوان «دودكش ۲» به كارگرداني برزو نيك نژاد كه در جريان توليد فصل اول نويسندگي متن و همچنين بازيگرداني را بر عهده داشته است، ساخته شود.

 

پخش «۸۷ متر» بعد از يك دهه غيبت عياري

كيانوش عياري را بسياري با سريال‌هايي چون «هزاران چشم» و «روزگار قريب» مي‌شناسند كه هر دو به دهه ۸۰ برمي‌گردد و عياري پس از يك دهه دوباره به تلويزيون بازگشت و «۸۷» متر را به توليد رساند.

 

سريال «۸۷ متر» چند سالي است به كارگرداني عياري در حال ساخت است و اسفندماه امسال تصويربرداري آن به پايان مي‌رسد. اين سريال نيز قرار است در بازه تابستاني شبكه يك به پخش برسد كه هنوز تاريخ دقيق آن مشخص نشده است.

 

در خلاصه داستان اين سريال آمده است: عليرضا پوردوراني به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌اي را از يك فروشنده به نام فرج ناصري خريداري مي‌كنند. اما روز اسباب كشي متوجه مي‌شوند كه خانه به فرد ديگري به نام محسن خليلي فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردوراني‌ها به خانه رسيده‌اند و وسايل شأن را در خانه گذاشته‌اند اما با رسيدن خانواده پوردوراني، ماجراي كلاهبرداري مشخص مي‌شود.

 

علي دهكردي، مهران رجبي، فريبا كامران، زنده‌ياد حسين محب اهري، شهين تسليمي، ديبا زاهدي، سونيا سنجري، حسين سليماني، فريده سپاه منصور، محمد بحراني و سعيد پيردوست از بازيگران اين سريال هستند.

 

«افرا» با طراحي كارگردانان سينمايي

سريال «افرا» اين روزها در حال تصويربرداري است تا اين سريال هم براي پخش در شبكه يك آماده شود. «افرا» به كارگرداني بهرنگ توفيقي در حال ساخت است و تصويربرداري آن در شمال كشور انجام مي‌شود و تركيبي از بازيگران مختلف در آن حضور دارند.

 

پژمان بازغي از جمله بازيگران اين سريال است كه به دليل همزماني تصويربرداري از اجراي «كودك شو» انصراف داد. همچنين از ديگر بازيگران اين سريال روزبه حصاري است كه چندي پيش به دليل آنچه درخواست غيرمتعارف عنوان شده بود از سريال «بچه مهندس» كه نقش اول آن بود كنار گذاشته شد.

 

مهدي سلطاني، فريبا متخصص، مينا وحيد از ديگر بازيگران سريال هستند.

 

همچنين طراحان قصه سريال پدرام پوراميري و حسين دوماري هستند كه پيش از اين فيلم سينمايي «جان دار» به كارگرداني اين دو، اكران و مورد توجه قرار گرفته بود.

 

«پس از آزادي»

از ديگر سريال‌هاي آماده شبكه يك «پس از آزادي» است كه براي پخش سال آينده در نظر گرفته شده است.

 

اين سريال به كارگرداني محمدعلي باشه آهنگر ساخته شده است و مدت زمان زيادي است كه از توليد آن گذشته با اين حال تاكنون در كنداكتور پخش قرار نگرفته بود.

 

انديشه فولادوند و رضا داوودنژاد از جمله بازيگران اين سريال هستند كه از زمان جنگ تا زمان حال روايت مي‌شود و فضايي اجتماعي دارد.

 

اين سريال هم همزمان با «افرا» براي تابستان شبكه يك در نظر گرفته شده است.

 

مقالات مرتبط: قاليشويي قلهك

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۷:۱۳ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی