قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش
چاله چوله‌هايي كه مسوول ندارند!/جاده كلينيك دندانپزشكي ايلام در انتظار بهسازي
چاله چوله‌هاي موجود در مسير كلينيك دندانپزشكي ايلام به معضلي جدي تبديل شده و افرادي كه در اين مسير رفت و آمد مي‌كنند را سخت عاصي و معترض كرده اين در حالي است كه هيچ كسي زيربار حل مشكل نمي‌رود و مسووليت رسيدگي به اين مسير را نيز به گردن نمي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، سال‌هاست كه از تاسيس دانشكده دندانپزشكي ايلام مي‌گذرد اما پس از گذشت اين همه سال هنوز جاده‌ي مناسبي براي اين فضاي فرهنگي ايجاد نشده است و روزانه افراد زيادي به دانشگاه رفت و آمد مي‌كنند.
مقالات ديگر:
علاوه بر دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه، مردم نيز به دليل وجود كلينيك دندانپزشكي كه در دانشكده دندان پزشكي وجود دارد به آنجا رفت و آمد مي‌كنند؛ پرديس۲ دانشكده دندانپزشكي، پرستاري و مامايي كمي از سايت اصلي دانشگاه علوم پزشكي فاصله دارد و يك جاده‌ي جداگانه به اين دانشكده ختم مي‌شود.
 
جاده‌ي دانشكده دندانپزشكي علاوه بر خاكي بودن، چاله‌هاي زيادي دارد و همين موضوع مسير را براي تردد بسيار نامناسب كرده و موجب اعتراض افراد به اين وضعيت شده است.
 
طبق پيگيري‌هاي انجام شده اين دانشكده خارج از محدوده‌ي شهري واقع شده است و در نقشه‌ي شهري جايي ندارد به همين خاطر اداره‌ي راه و شهرسازي خود را در قبال اين موضوع مسوول نميداند و برنامه‌اي براي بهبود اين مسير ندارد.
 
از طرفي اداره‌ي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي نيز خود را مسوول جاده‌ها و فضاهايي كه مربوط به شهر هستند نمي‌داند و طرح و ايده‌اي براي ساخت اين جاده ندارد؛ پس چاره كار چيست؟ چه كسي بايد به اين مسير توجه كند؟! اين در حاليست كه همين اداره مشغول ساخت جاده‌اي در حوالي جاده اصلي دانشگاه است و دليل قبول ساخت اين جاده را احداث بيمارستاني در نزديكي اين دانشگاه ذكر كرده‌اند.
جلوبندي ماشينم خراب شده است!
 
يكي از كاركنان دانشكده علوم پزشكي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: زماني كه به محل كارم در دانشكده مي‌روم بارها اتومبيلم درون چاله‌هاي جاده مي‌افتد و هر بار آن را به سختي از چاله‌ها خارج مي‌كنم و اين باعث شده جلوبندي ماشينم به كلي خراب شود.
 
وي افزود: هيچ كسي هم به فكر درست كردن جاده نيست و اين مسير مورد توجه هيچ سازمان و اداره‌اي قرار نگرفته است.
جاده پر از چاله است
يكي از دانشجويان اين دانشكده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: جاده‌ي دانشكده پر از چاله است و هيچ جوري نمي‌شود از دست اين چاله‌ها خلاص شد؛ مجبوريم روزي چند مرتبه در اين مسير رفت و آمد داشته باشيم و اين چاله‌ها واقعا كلافه كننده‌اند.
 
وي افزود: اين جاده مورد استفاده بسياري از مردم است اما نميدونم چرا فكري به حال آن نمي‌كنند؟!
جاده‌ي دانشكده در حوزه فعاليت ما نيست
 
محمد حسني معاون اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: جاده‌ي اصلي دانشگاه علوم پزشكي در واقع مشكل زيادي ندارد و در حال حاضر هم به خاطر بيمارستان ۳۶۰ تخت خوابي كه در اين مكان در حال ساخته شدن است ما مشغول به ساخت جاده‌اي در اين محدوده هستيم.
 
وي افزود: اما جاده‌ي دانشكده‌ي دندان پزشكي در حوزه‌ي فعاليت ما نيست و در اصل اگر ما داريم در اين محدوده جاده مي‌سازيم به خاطر احداث بيمارستان است و اين جاده ربطي به دانشگاه علوم پزشكي ندارد.
 
معاون اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: طول اين پروژه هزار و ۸۰۰ متر است كه اين پروژه تا كنون ۳۷ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و ۲۶۰ ميليارد ريال اعتبار براي آن در نظر گرفته شده است.
ساختمان دانشكده ملكي خريداري شده از بخش خصوصي است
 
كرمي معاون عمراني استانداري ايلام به فارس گفت: ساختمان دانشكده دندان پزشكي در واقع يك ملك خريداري شده از بخش خصوصي است كه جز سايت اصلي دانشگاه علوم پزشكي نيست همچنين خارج از محدوده شهري قرار دارد به همين خاطر است كه اين مسير تا كنون به اين شكل باقي مانده است.
 
وي افزود: به خاطر اينكه اين مسير در ملك شخصي قرار دارد اگه ما بخواهيم تغييري در آن ايجاد كنيم ممكن است با مخالفت اين اشخاص مواجه شويم!
زمين دانشكده بايد از محدوده خارج از شهر وارد محدوده شهري شود 
 
يعقوبيان روابط عمومي راه و شهرسازي استان ايلام به فارس گفت: ساختمان دانشكده دندانپزشكي در گذشته متعلق به دانشگاه علمي كاربردي بود كه توسط دانشگاه علوم پزشكي خريداري شد و جاده‌ي آن را نيز خوِد دانشگاه علمي كاربردي ساخته است.
 
وي افزود: پس از فروش ملك به دانشگاه علوم پزشكي جاده هم به عنوان بخشي از ملك به آنها فروخته شده و در حال حاضر اين جاده به عنوان ملك اختصاصي دانشگاه علوم پزشكي است و زير مجموعه راهداري و راه و شهرسازي نيست.
 
روابط عمومي راه و شهرسازي استان ايلام گفت: مگر اينكه زماني اين زمين در ماده ۵ طرح تبديلي شهر ايلام از محدوده خارج از شهر وارد محدوده شهري شود و مثل خياباني در سطح شهر براي آن جاده‌اي در نظر گرفته شود. 
 
در اين ميان افرادي كه مجبور به استفاده از جاده‌ي دانشكده علوم پزشكي هستند به دليل رسيدگي نكردن به شرايط بسيار بد جاده معترض هستند و انتظار بهبود اين شرايط را دارند اما تاكنون كسي زير بار بهسازي آن نرفته است.
 
رفت ‌و آمد در اين مسير در زمستان بسيار سخت بوده چرا كه چاله‌ها به دليل بارش باران پر از آب مي‌شوند؛ اميدواريم كه اين معضل به صورت جدي مرتفع شود.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۵:۲۰ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی