قاليشويي فارسي
خبرهاي مرتبطه با شستشوي فرش
ارائه خدمات پزشكي و دندانپزشكي يك گروه جهادي به خانواده‌هاي نيازمند در مناطق كم برخوردار
 
مسئول گروه جهادي شهيد مهدي عسگري از برگزاري اردوي جهادي و ارائه خدمات پزشكي و دندانپزشكي به خانواده‌هاي نيازمند در مناطق كم برخوردار كشور خبر داد و گفت: با توجه به شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مردم، تلاش مي‌كنيم تا با ارائه خدمات پزشكي و دندانپزشكي بخشي از مشكلات خانواده‌هاي نيازمند را مرتفع كنيم.
محدثه داوودي در گفت‌وگو با ميزان، با اشاره به خدمات گروه جهادي شهيد مهدي عسگري، گفت: هدف از تشكيل اين گروه جهادي، محروميت‌زدايي، خدمت به مردم و خانواده‌هاي نيازمند در عرصه‌هاي مختلف در مناطق كم برخوردار است.
 مقالات مرتبط: پركردن دندان
مسئول گروه جهادي شهيد مهدي عسگري ادامه داد: به لطف خدا و نگاه ويژه شهيد مهدي عسگري، اين گروه در تمامي عرصه‌هاي مختلف جهادي، بهداشت و درمان، فرهنگي، آموزشي، كارآفريني، عمراني و... فعاليت دارد و در زمينه بهداشت و درمان به‌صورت تخصصي خدمات ارائه مي‌دهد.
 
داوودي تأكيد كرد: خيرين بزرگوار و عزيزاني كه تمايل دارند با گروه جهادي ما همكاري داشته باشند، از طريق صفحه‌ ما در شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توانند با ما در ارتباط باشند.
 
مسئول گروه جهادي شهيد مهدي عسگري تصريح كرد: اين گروه بيشتر در مناطق حاشيه‌اي استان البرز و مناطق كم برخوردار در خارج از استان مانند زابل، كرمانشاه و... فعاليت مي‌كند و با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص كمك مؤمنانه در دوران شيوع ويروس كرونا، گروه ما بيش از ١۵٠٠ بستۀ معيشتي بين خانواده‌هاي نيازمند توزيع كرد.
 
داوودي از برگزاري اردوي جهادي و ارائه خدمات پزشكي و دندانپزشكي به خانواده‌هاي نيازمند در مناطق كم برخوردار كشور خبر داد و اضافه كرد: ان‌شاءالله در اين راه ثابت‌قدم باشيم و خالصانه و براي رضاي خدا كار كنيم و با اتحاد و عزم جهادي بتوانيم مشكلات كشور و مردم را حل كنيم و به فرموده مقام معظم رهبري، جز با كار جهادي و انقلابي نخواهيم توانست اين كشور را به سامان برسانيم.
 مقالات ديگر: گل فروشي زعفرانيه 
وي ادامه داد: با توجه به شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مردم، تلاش مي‌كنيم تا با ارائه خدمات پزشكي و دندانپزشكي بخشي از مشكلات خانواده‌هاي نيازمند را مرتفع كنيم و براي ارائه اين خدمات، نياز به تجهيزات پزشكي و دندانپزشكي داريم، از تمامي خيرين عزيز دعوت مي‌كنيم كه ما را در انجام اين كار خير، ياري كنند تا ما هم با تجهيز كردن گروه، بتوانيم خدمات بهتر و بيشتري رو به مردم عزيزمان ارائه دهيم.
 
مسؤل گروه جهادي شهيد مهدي عسگري تصريح كرد: خيلي به شهدا و خانواده‌هاي معظم آن‌ها مديونيم و اين آرامش و امنيت را مديون رشادت‌ها، ازخودگذشتگي‌ها و فداكاري‌هاي آن عزيزان هستيم و ان‌شاءالله همه مردم، نهادها، ارگان‌ها دست‌به‌دست هم مشكلات كشور را مرتفع كنند و زمينه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۰:۵۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی